antradienis, balandžio 26

nėra ko pasakot

Jau vėl truputį apleidau savo blogą. Bet pastaruoju metu baisiai tingiu į jį parašyti. O ką aš ir galiu čia pranešti: kad buvo Velykos, visi seniai žino, kad man nebuvo atostogų - irgi. Tai kaip ir nėra naujienų :D Nebent tik tokios, kad mane žiauriai užknisa viena grupiokė ir aš jau tuoj neištversiu ir jai ką nors pasakysiu, nes ji gadina dienas. Ir dar kad sapnavau prieš kelias naktis sapną, kuriame Voldemortas turėjo savo įmonę ir kartą per savaitę ateidavo nubausti blogų darbuotojų. Tai vieną kartą buvo atėjęs, bet tas darbuotojas kažkaip išsisuko, nors jau galvojo, kad jį nužudys, o kitas tai neišsisuko ir jį nukovė.
Beje, šiandien įsimintina diena, nes su Giedre pagaliau pabaigėm straipsnį!! Čia yra nuostabu nuostabiausia, esam fainos. Ir dar galvojau, kad dėl kažko faina diena, bet nebepamenu.

Atsiminiau. Nusipirkau du bilietus į spektaklį "Šilkas" pagal Baricco knygą. Eisim su Virgiu, pirmuoju mano sutiktu Baricco mėgėju. Tai labai laukiu to spektaklio ir reikės paprašyt mamos, kad atvežtų suknelę, nes reikia į teatrą gražiai apsirengti :)

Komentarų nėra: