šeštadienis, balandžio 2

viskas puiku

Aš dabar pas Mildutę ir rašau iš jos kompo, muahahaa.
Šiandien pamiegojom, tada su Virgiu išėjom pasižmonėt į maximą, kol Mildutė buvo kirpykloj. Tuomet grįžom ir buvo mokslo diena, tai mokėmės, aš tai tą sumautą slaugą, baisiai migdo ten ir labai viskas susipainiojo :( Vėl nelabai atsimenu, kokius tirpalus, kokios koncentracijos ir kokį kiekį reikia leisti, kai yra anafilaksinis šokas. Nu žiauru. Paskui pavalgėm labai skanaus špinatų apkepo, kepsiu ir aš tokį. Paskui aš dar pasirašiau anglų apie insultą, tai savim labai džiaugiuosi, net labiau negu dėl to, kad slaugą mokiausi šįkart rimtai. Apie tą insultą tai baisiai sunku papasakot, nežinau, ką reikės daryt - čia tas džiaugsmas ir baigiasi. Va. Paskui grįžo tėveliai iš Lenkijos, visko baisiai daug prisipirko. Tai žiūrinėjom, vėl valgėm ir šiaip buvom su tėveliais. O kai jau pagaliau susitvarkėm, tai su Mildute dainavom karaoke, kaip senovėj :D O jau juokinga buvo, o jau gerklę skauda dabar.. :D Tai va. Dabar Mildutė atsiminė, kad reikia jai baisiai daug mokytis, tai apleidom dainavimą ir aš ta proga parašiau į blogą. Ate.

Komentarų nėra: