antradienis, gruodžio 27

Kalėdos



Kiek pasiskaitau vaibe, tai pusei žmonių kažkokios lievos Kalėdos, nepatenkinti ir panašiai. O man jos buvo geros! Kaip Kalėdos gali būti blogos, aš nesuprantu.
Pavyzdžiui, jei klaustumėt apie dovanas, tai gavau bilietą į Harlem gospel choro koncertą (netikėta.. :DD), kolonėles prie kompiuterio, kumštines pirštines, arbatos, arbatos, riešutų (nom nom), obuolių (nom nom), arbatos, arbatos. Aha, gavau kaip niekad daug arbatos! Nerealu :) Vėl galėsiu kelti savo draugams galvos skausmą, kai ateis į bendrabutį išgerti arbatos, o aš pasiūlysiu išsirinkti iš galybės rūšių :D Muahahaa.
Jei ne apie dovanas, tai pirmą Kalėdų dieną, kaip visada, su tečiu ėjom į bažnyčią. Paskui valgėm Kalėdinę antį :) Pirmą kartą :D O vakare atėjo Arnukas su šeimyna :)
Antroji Kalėdų diena suplanuota buvo puikiai. BŪKLĖ ir menedžeris (ir Arnukas!). Kas gali būt geriau?? Nuvažiavom pas Agnę.. Ir atrodė, kad visi buvom taip neseniai susitikę, rodos, susirinkę šiaip įprastą savaitgalį paplepėt ir pavalgyt parago.. O dabar nežinia, kada vėl susitiksim.
Kaip sakoma, Kalėdos brangių žmonių rate. Tikrai, per šventes tik pati geriausia nuotaika buvo pas mane :)

1 komentaras:

∃x rašė...

aš irgi šiemet gavau daug arbatų, ypač jogų arbatos. smagios tavo kalėdos buvo, aš būsiu prie tų, kuriems nelabai pasisekė, bet per daug ir neliūdžiu dėl to, bus ir kitų progų pašvęsti :D