pirmadienis, gruodžio 19

Mama serga

Kai mama serga, tai būna labai blogai, nes tada VISKĄ reikia daryti man. Maistas, skalbiniai, tvarkymasis.. Na, aš jau šiaip ar taip šią savaitę dariau visus tuos darbus, bet kai būnu viena namie, tai ir pertraukėlių galiu pasidaryti, ir niekas į ausį nezyzia, kad nori valgyt.. Kažkaip paprasčiau ir ne taip nuvargina. Kaskart darydama tokius dalykus suprantu, kad nieku gyvu negalėčiau dirbti stovimo darbo. Ilgiau pastovėjus vietoj (tas ilgiau tai maždaug 15 minučių) kojos taip ir prašosi sulįsti į užpakalį, o strėnas skauda kaip nežinau ką. Kažkokia nesąmonė, man juk dar tik 20 metų. Aš ir be tokių užimtų dienų puikiai suprantu, kaip mamytei sunku vienai susitvarkyti, kai dar darbe prabūna. Todėl kai užaugsiu, prašau pasamdyti man namų tvarkytoją, kad padarytų didžiuosius darbus.

Komentarų nėra: