pirmadienis, gegužės 24

Rytoj man devyniolika metų

Tai tiek naujienų.
Buvau susigalvojusi sirgti, tai visą savaitę nemačiau žmonių, kitų vietų, išskyrus savo namus ir dėl to nebuvo labai linksma. Penktadienį turėjom važiuoti su draugais į Kriūkus ir ten pabūti per savaitgalį, nes buvo Žiobrinės. Bet penktadienį mama manęs dar neleido ir dėl to vėl nebuvo labai linksma. Bet. Penktadienį pirmą kartą buvau pažiūrėti, kaip Doncė laiko diržą. Jau žalią. Įdomiai buvo, ir dar labai smagu, kad ten nuvažiavęs atsiduri Japonijoj. 8-)
Šeštadienio rytas buvo klaikus. Ir dar naktis truputį, bet ne dėl to, kad nakvojo Arnas, o dėl to, kad man buvo baisiai bloga. Nuo ko. Nuo antibiotikų! Nebesergu, bet sako dar pagerk. Nu jo. Baisus dalykas tie antibiotikai. Ir dar pasirodo aš numečiau svorio, bet tiek, kad net kai kurie drabužiai man jau laisvi yra. Nelabai gerai, nes neatsimenu, kada paskutinį kartą tiek svėriau :D Nejuokinga. Mamytė pasibaisėjo ir sakė, kad aš durna, bet ką man padaryti, jeigu maistas nelenda. Šiaip ar taip, šeštadienį per visą dieną suvalgiau turbūt daugiau maisto, nei per visą savaitę, kol sirgau. Bet čia irgi nėra gerai.
O kas yra gerai? Tas, kad šeštadienį susitikau su draugais Milda, Agne, Aušra ir Virgiu, kad susitikau su kitais draugais Evaldu, Laurynu ir Ričarduku, kad pagaliau nereikėjo tūnoti namie ir šiaip. Labai mėgstu, kai nereikia tūnoti.
Šiandien atėjusi į mokyklą labiausiai džiaugiausi dėl to, kad ten daug žmonių. Turbūt sirgau ne ausimi, o žvaigždžių liga, kaip ir sakė Mildutė..
Tai va. Fotoreportažas gal bus, gal nebus, bet žemaitis nepražus.

3 komentarai:

∃x rašė...

;(

VVM rašė...

Paulina, draugų nesusiskaičiuoji:D

Paulytė rašė...

ble. Laima praleidau ;((((((