antradienis, liepos 27

Kaukai

Vakar su Arnu tapom kaukais, t.y. KAUno KOlegijos studentais. Šiąnakt net sapnavau, kad man reikėjo eiti į pirmą paskaitą ir grįžusi niekaip neatsiminiau, ar ką nors užsirašinėjau ir kada yra kita paskaita, tai atsiverčiau savo sąsiuvinį ir pamačiau ten daugybę užrašų, kurių nė velnio nesupratau ir daugybę diagramų.
Bet jeigu realiai, tai pirma paskaita bus rugsėjo pirmąją 9 val. O toj kolegijoj tai faina, nes žmonės linksmi, komunikabilūs ir šiaip. Visai smagiai bus. Dar prie jos stovėjo tokia mergaitė, kuri man buvo mirtinai matyta. Ir paskui atsiminiau, kad ji iš Žiburio. Bet vardo nepamenu ir iš kurios klasės :( Nu gal man Mildutė padės atsiminti.
Dar po visko važiavom prisivalgyti ir tada į Kėdainius. Nes Arnui ten reikės gyventi ateinančius tris metus. Ką padarysi :( Bet jo fakultetas daug gražesnis negu mano, gražesnėj vietoj, tai man pavydas :D Važiuosiu į svečius :p
Dabar visai laukiu, kada prasidės mokslo metai, nes bus įdomu ir gal gyvensiu su Mildute.

7 komentarai:

MMV rašė...

bet ar tikrai gali buti tik 180 ar kiek ten uz buta? nes is tikro tai komunaliniai visi kazkur tiek turetu atsieit uz vieno kambario buta.

Anonimiškas rašė...

kodėl Arnas gyvens Kėdainiuose?

durnė rašė...

nu bet taip sake.. tai turbut gali tik tiek kainuoti. arnas gyvens kedainiuose, nes ten jo fakultetas.

∃x rašė...

kas per nesąmonė, kauno kolegijos fakultetas - kėdainiuose

MMV rašė...

tai zinai, steponavicius prigalvoja visokiu nesamoniu...

Anonimiškas rašė...

o tu gyvensi su juo?

Nesamone virs manes rašė...

xD