ketvirtadienis, lapkričio 18

Apsilankė Kristina :)


Šiandien buvo smagu, nes apsilankė Kristina :) Klausiat kokia? Ogi tūkstantmečio vaikas! ;D Labai smagu buvo ją pamatyti po nežinau kiek laiko. Tuo labiau, kad ji dabar mokosi Rygoj. Priėmiau ją savo barako kambaryje, nes negalėjau išeiti į miestą. Negalėjau todėl, kad man buvo privaloma būti ramiai ir ilsėtis. O todėl, kad šiandien daviau kraujo!
Jėga. Pirmą kartą daviau kraujo. Jau seniai norėjau taip padaryti, bet vis neprisiruošdavau. Arba pabijodavau. Ir šiandien visgi nusprendžiau tai padaryti. Į kolegiją buvo vėl atvažiavę iš donorystės centro ir visi norintys ir galintys galėjo duoti kraujo. Bėda ta, kad tų norinčių buvo daug, o galinčių - nelabai. Man pasisekė, kad galėjau :)
Ta proga, kad kažkam išgelbėjau gyvybę, tai sužinojau ir savo kraujo grupę, kuri jau nuo seno man buvo paslaptis. Esu AB teigiama. AB (IV) grupę turi tik 5-6 procentai europiečių. Taigi esu reta rūšis. Ir tinku daug kam :) Žodžiu, viskas yra super, kovo mėnesį vėl galėsiu duoti :) Beje, už viską gavau ir pinigų! Kadangi jų studentams reikia, tai paėmiau, nors šiaip galėčiau ir neatlygintinai.. Bet ne šįkart :D
Tai va tokie tat patyrimai.
O su Kristina tai kartu ir į chorą ėjom, nes neturėjau aš jos vargšės kur padėti :D Pamatė mūsų kietąją mokytoją, kuri primygtinai manęs reikalavo, kad užsirašyčiau kelionei į Druskininkus. Ko aš ten nemačius, važiuoju namo tą savaitgalį ir nieko nežinau :D Vo tep.
Kristina yra labai faina (kiek jau kartų šiam bloge esu tai sakiusi?). MėKstu ją. Ir jos draugelis, kuris mus turėjo parvežti namo (o grįžom linksmai :D), matė mane nuotraukose. I'm a TV star, oh yeah.
Ai, beje, čia bus atseit Kalėdinis mano blogo šablonas. Su žvakikėm.

2 komentarai:

mildabi rašė...

kur tos zvakikes?:D

Paulytė rašė...

šone ta didelė :D