antradienis, balandžio 17

Mūsų ikinėj buvo Štombergas

Galėčiau sakyti, kad šiandiena nuėjo vėjais. Bet taip juk nėra! Kažką vis tiek nuveikiau.
Gerai, žiauriai susimoviau per rytinį kolį, neįsivaizduoju, kaip taip sugebėjau NEIŠGIRST klausimų ir dalies jų neužsirašyt. Norėjau trankyt galvą į sieną, kai supratau, kad neužsirašiau. O viską gerai mokėjau, tikrai :((( Žodžiu, diena prasidėjo tikrai puikiai, dėl to nekęsiu savęs dar nežinau kiek laiko.
Paskui su Giedrute nuėjom dėl praktikos pakalbėti ir mus kolegijos bobšė apkaukė, kad einam ne į tą tūliką ir dar su striukėm, kai pasakiau, kad mums čia nevyksta paskaitos ir dėl to nežinom, į kuriuos tūlikus galima eit, tai sakė, kad pas dekaną nuves. Ot gražu.
Dar paskutinį kartą keliavom pas savo bobukę, kur užtrukom max. 15 minučių. Paskutinis kartas, kažkaip nelabai man ten patikdavo eit - vien dėl to, kad buvo privaloma ir būtinai reikėjo 4 kartus nueiti. Bet močiutei buvo labai gaila, kad daugiau nebeateisim.
O tada aš žiauriai norėjau valgyt. Ir sugalvojau su Giedre varyt į akrą. Turiu tikrai labai gerą draugę, ji mane pavaišino Maximos mišraine, kuri ilgam užkimšo pilvą, nes šiandien aš neturiu apetito. Pavaikščiojom po parduotuves, kaip tikros mergos, pažiūrėjom skarmalų ir aš išsirinkau basutes! Tiksliau, apie jas jau seniai svajoju, bet šiandien jas nusipirkau (nupirko mano geroji draugė, tik rytoj turėsiu atiduot piginus :D). Tai va, nerealu. Tada truputį pralinksmėjau. Atėjo Mantukas ir visi trys mes dar pavaikščiojom po parduotuves. Mantukas net privertė mudvi su Giedrute pasimatuoti vienodas sukneles (nu tik skirtingų spalvų) ir sakė, kad mus abi įsimylėjo :D Su juo faina apsipirkinėti, gerai ir argumentuotai pataria :) Gal reiks vėl kada pasikviesti :D Išvis Mantukas dabar toks savas, kažkaip netikėtai turbūt pripratom viens prie kito ir galim sau laisvai jaustis :) Tikiuosi, sėsim kada visi ir nulėksim į Kriūkus išsikept šašlykų ir zefyrų :D
O šiaip tai.. Visai šiandien sumautai jaučiuosi, ir net taip laukiamo laiško negavau! Ai, tiesa..
Dar norėjau paminėti, kad turiu nerealiai gerą draugę Aušrą. Va ką ji man padovanojo:
Į BLACK LABEL SOCIETY!!! Bus PUIKU po išties sunkaus egzamino :) Važiuosiu ne tik aš, bet ir pati Aušrelė, Virgutis ir Mildutė! Begalingai laukiu :))

Komentarų nėra: