sekmadienis, gegužės 13

Fields of joy

Būna džiaugsmo, kai aplankai draugus. O dar daugiau džiaugsmo, kai aplankai pačius brangiausius :) Tai va, šiandien buvau Rukloj! Nors nedaug trūko, kad būčiau ir nebuvus :D Apie viską nuo pradžių, kaip visada :)

Baisiausiai bijojau, kad galiu nerasti, kur išlipti iš autobuso, nes ten vykau pirmą ir tikriausiai paskutinį kartą. Prieš tai kelias dienas studijavau žemėlapį, kad suprasčiau, kaip ir kur ten viskas išsidėstę. Pasirodo, mano kartografijos žinios menkos, nes nedaug trūko, kad išlipčiau už 5 km nuo savo tikslo :D Kadangi tranzuoti nenorėjau, tai prieš išlipdama užsiutinau visą autobusą bobučių, kurios turbūt dar iki Elektrėnų kalbėjo apie tokią lūzerę kaip aš. Bet aš nenusimenu, nes jų daugiau nei matysiu, nei girdėsiu :D
Kai jau pagaliau susivokiau, į kurią pusę man reikia žingsniuoti (dėkoju visiems metalo dievams, kurie padarė taip, kad po visos savaitės niūrių prognozių, vis dėlto šiandien nei buvo šalta, nei lijo), pasijutau truputį ramiau. Nors visiškai nusiraminau tik tada, kai atėjau į tą, kaip ten jis.. į praleidimo punktą, ir paprašiau, kad pakviestų man draugą :D
Galiu pasakyti, kad baisiausiai gera po tiek laiko (praėjo metai nuo paskutinio susitikimo su Pauliuku) vėl pamatyti tą šviesų veidą! :D Kad ir be plaukų, be auskarų, su kareiviška stovėsena.. :D Vis tiek tai yra tas pats senasis gerasis Paulius, su kuriuo gali ir rimtai pasišnekėti, ir rimtai pajuokauti :) Sužinojau daug dalykų apie karišką gyvenimą, kurių dabar nė pusės neatkartočiau, nes man jie pasirodė per baisūs :D Ir vis dėlto šaunu, kad jauni žmonės pasiryžta tokiam dalykui, o dar šauniau, kad tarp jų yra ir keletas merginų :)
Net susipažinau su Pauliaus draugeliu, kompanjonu Karoliu, kuris keistai šypsojosi mus pamatęs :D Paulius, savo ruožtu, susipažino su mano amžinąja kompanjone Giedrute ir jos Mantuku :) Malonu apsikeisti pažintimis :D

Taigi. Labai daug kažko ir negaliu papasakoti, tačiau galiu drąsiai teigti, kad sekmadienis praėjo puikiai (kad ir trumpai buvo galima pabūti), tikiuosi, kad įgavau antrą kvėpavimą mokymuisi!

Komentarų nėra: