trečiadienis, gegužės 2

Su Darbininkų solidarumo diena!

Paskutinėm dienom kažkaip labai gerai gyvenu. Laisvai. Atsipalaidavusi ir dėl nieko nesirūpindama.
Pirmasis mano laikomas egzaminas - gegužės 7 d., po mažiau nei savaitės. Dar nieko nesimokiau. Neįmanoma prisiversti, kai tokie orai, namie reikia daug juoktis su tėvais ir šiaip. Neįmanoma. Bet kažkurią dieną jau reikės rimtai prisėsti, kad nereikėtų rašyti iš bendro išsilavinimo. Tikrai siekiu daugiau, tik gal iš mano veiksmų taip neatrodo.
Štai vakar pagrojau pianinu. Labai seniai buvau tai dariusi. Nežinau, kodėl taip elgiuosi, nes man juk patinka instrumentas, patinka juo groti. Bet reikia tam nusiteikimo. Galiu bent pasidžiaugti tuo, kad dar nepamiršau, kur koks klavišas, o pirštai po poros lengvesnių kūrinukų patys laksto klaviatūra :) Įgūdžius dar turiu, tik reikėtų juos tobulinti. Man atrodo, reikės po truputį pradėti sudarinėti vasaros privalomų dalykų sąrašėlį.. Ir vienas iš jų bus kuo dažniau groti pianinu, arba dar geriau - išmokti kokį nors tai kūrinį (pavyzdžiui, VISĄ Mėnesienos arba Patetinę sonatas). Tuomet turėčiau tikslą, kurio galėčiau siekti. Turbūt taip ir padarysiu :)
O ryt - dar trumpam į Kauną, nors neturėčiau ten būti. Bet dėl kai kokių užgaidų teks. O paskui laukia turininga savaitė - jos tikrai LABAI laukiu dėl keleto priežasčių :)) Tikiuosi, kad viskas bus gerai.

Komentarų nėra: