ketvirtadienis, liepos 5

Day 7 - rest day

Taip, šiandien buvo poilsis :) Labai gerai, nes apturėjau du puikius dalykus.
1. Mano du puikiausieji draugai jau išleisti į pasaulį. Pabuvau staigmena ir aplankiau Mildutę ir Virgutį jų vestuvėse (tikrose). Taaaip džiaugiuosi!! :) Mildutė atrodė be galo gražiai, Virgutis taip pat neprastas :D Gražu gražu gražu. Mamytė sakė, kad aš čia kalčiausia dėl tokio įvykio, nes nusikrausčiau į Kretingą ir va dabar jau ištekino mažąją dukrelę už žemaičio.. :D Esu kaltas (x3).
2. Po turbūt metų laiko susitikau su Juste! Ji vakar grįžo iš UK. Mano mieloji Justytė.. :) Pasivaikščiojom po Laisvę, prirodžiau jai krepšininkų, sirgalių, savanorių, o ji tik išreiškė nustebimą, kad visus pažįstu :D Bet kadangi Laisvėj nebuvo daug žmonių, o tik tie, kuriuos pažįstu ar esu mačius, tai rimtai taip atrodė :D

O ryt išeinam į finišo tiesiąją.. Trys dienos darbo ir teks atsisveikinti su savo antraisiais namais ir antrąja šeima :((

Komentarų nėra: