šeštadienis, liepos 21

Haris Poteris ir Fenikso brolija.

Taip. Vakar buvo išvystas penktasis Hario Poterio filmas pavadinimu, kurį matote pavadinime;D Na, įspūdžių tai kiek tik nori..;>> Bet. Apie visą dieną iš pradžių..;DD
~~~
Ryte atsikėliau anksti.. xD Nenorėjau, bet reikėjo juk važiuoti į Šakius:]] Taigi. Pavalgėm ir išvykome:] Palydėjau mamą pas daktarų;>> Kietas daktarytis pasitaikė xDD Ir šiaip. Paskui važiavom į Maximą apsipirkti. Šiandien darysiu cepelinus 8-] Jėga, ne?;D Taigi. Po apsipirkimo Maximos prekybos centre vykome į kitą prekybos centrą po atviru dangumi - į turgų xDD Daržovės sveika. Tapau nuvežta pas Rencę:]] T.y. prie keliuko šulinuko:D Nupėdinau. Pas Ren ką gi mes paveikėm.. Ogi ji apsirengė ir mes žygiavom į miestą:D Ten atlikome reikalus, pasiėmiau knygą „Ūžesys ausyse“. Va, būsiu išsilavinus, nes ją būsiu perskaičius:]] Tai va. Dar pas Rencę pažiūrėjau tokį video, kur šoka Šaras xDDDD Jėgytė:DDD Šaras jė jė;D Ir mes nusprendėme žiūrėti Brėmeno muzikantus. Gėris:) Pusiau moku mintinai, tačiau filmas vis tiek yra nerealus;DD Taigi. Ir apie ketvirtą valandą sulaukiau žinutės, kad mano bendrakeleiviai jau pajudėjo iš Slavikų:]] Jė. Pradėjau dar labiau laukti filmo;D Po kiek laiko mes išėjome ant kelio. Ten mane ir pasiėmė:) Išgrūdo į priekį xDD Buvau apsimiegojus. Kažkodėl, bet tikrai buvo suėmęs tinginys, todėl beveik visą kelią pratylėjau.. Ir Akropely, kai jau nuvykom, nelabai ką tešnekėjau..;>> Nu ką aš galiu padaryt, kad taip xDD Taigi. Indrė ieškojo batyčių:]] Su Paulium norėjom lažintis, kad ji nieko nenusipirks, bet kadangi abiejų nuomonė buvo tokia pati, tad iš lažybų gavosi šnipštas:D Ir šiaip. Ji nusipirko gražias basutes, todėl būtume pralošę.. xD Taip turėjome dar valandą iki filmo. Tad dytė nusipirko helio kupiną balionėlį ir mes keliavom į ketvirtą aukštą sėdėti ant grindų x] Ten pusvalandį krapštėm jį, nes niekaip niekam nėjo atrišti:D Bet paskui kažkas, gal dytė, atrišo ir ji pati sugėrė visą balioną xD Mat daugiau entuziastų neatsirado. Na ir gerai:D [nors labai norėjau išgirsti, kaip Pauliaus balsas pavirsta į cypiantį balselį xDD] Taigi. Apie pusę septynių [buvo likęs tik pusvalandis!] atkulniavo Justė ir įteikė mums bilietus:) Ahh.. Net rankos pradėjo drebėti:DD Be galo be krašto laukiau. Tada mes dar pablūdijom, jau penkiese, po Nekropolį ir ėjom laukti, kol pradės leisti į filmą..(: Liepiau Justei nieko nepasakoti:D Bet tai ji vis tiek prisvaigo truputį;>> Tačiau tiek to:D Taigi, apie septintą valandą mes jau slinkome su minia į kino salę. Susiradom savo vietas ir atsisėdom:] Pažiūrėjom reklamų ir skaniai pasijuokėm:D Pagaliau pradėjo gesti šviesos. Jes jes jes! Žiūrėjau tai taip įdėmiai, kaip tik galėjau. Buvo gera vėl matyti Danielį ekrane:) Tik jis truputį kvailai apsikirpęs buvo:D Tačiau jau nuo pat pradžių buvo labai gerai matyti, kad labai daug kas praleista. Geriau jau būčiau tos knygos dar kartą neskaičius xDD Blah. Bet nieko:] Kai tik ekrane pasirodė Ambridž [man tai kas, kad jūs nepažįstat, man reikia išsaugoti įspūdžius;D], iškart pajutau, kad jos asmenybę puikiai perteikia aktorė Imelda Staunton. Net Indrė, kuri neskaičiusi nei vienos knygos ir nemačiusi nei vieno filmo keikė ją, pyko ir t.t. Rodos, ir aš pati būčiau tą rupūžę Ambridž sutrankiusi;>> Kadangi panelė dytė sėdėjo tarp manęs ir Pauliaus, tai jai pasisekė, nes ji tai iš vienos, tai iš kitos pusės sulaukdavo įvairių paaiškinimų dėl kai kurių dalykų;D Žiūrėjom įdėmiai. Maždaug pusei filmo praėjus paklausiau Indrės, ar jai dar nenusibodo. Atsakymo nesulaukiau, tik šypsnio.. xDD Filmui baigiantis Paulius į tą patį klausimą sulaukė tokio paties atsakymo:]] Och ta Indrė;DD Tik pasibaigus filmui ji atsistojo ir „Einam pirkt valgyt!“ xDDD Nenu..;D Kol ji vedė mus į Maximą aplinkeliais [aišku niekas nežinojo, kur eit:D], aš, Paulius ir Martynas įtemptai diskutavom apie filmą:D Buvo smagu:]] Dytė nieko nesuprato:D O mums tai kas xD Apsidalijom įspūdžiais ir nei vienam iš mūsų nepatiko tai, kad labai daug kas praleista. Tiesa, Martyną tai piktino mažiausiai, nes jis sakė nelabai atsimena knygos xDDD Tad pikčiausi žmonės buvome bendrabačiai-bendravardžiai aš ir Paulius xD Ėjom, kažko pirkom..;>> Ir keliavom į mašiną:) Aišku, niekas nežinojo, pro kokį išėjimą mums reikia išeiti xDDDDDD Tai blūdijom..;DD Bet paskui paskambino dytės mama, paprašėm, kad paskaitytų, koks ten daiktas ir tada jau beveik be vargo radom:D Važiuojant sėdėjau gale su broliais Baršauskais:D Su dyte truputį dainavom, bet man kažkaip buvo nejauku, nu nes ji prieky sėdėjo, o aš gale ir taip jaučiausi lyg viena dainuočiau.. Nu tai va dėl to:D Nepratus. Važiavom važiavom ir privažiavom Kriūkus:]] Juhu:] Pamatę mano trobesius visi gyrė:D Ir Paulius kelis kartus sakė, kad gražiai gyvenam mes čia..;D Ačiū ačiū:] Pakviečiau visus į svečius. Miela iš mano pusės:D Vaikai [xDD] atėjo, o dytės mama užsispyrė likti mašinoj. Na ką. Kai mano mamytė prispyrė, kad eičiau ir pakviesčiau nors trumpam, nuėjau ir iškrapščiau iš mašinos Gerąją Fėją xDDDD Tuo metu buvo apžiūrinėjami mano kambario plakatai:) Kai atėjau į kambarį, P. pasakė, kad jei manės nepažinotų, tai pagalvotų, kad aš išprotėjusi.. xDDDD Miela:D Bet juk pažįsta ir žino, kad aš išprotėjusi, tad kame čia problemos..;D Vat. Paskui mes su dyte grojom. Ji grojo daugiau, o mane tik šiaip privertė..;D Paulius nespėjo pagroti gitara, nes ir vėl labai spyriojosi x[[ Jo jo. Tačiau dar išauš ta diena, kai išgirsiu jį grojant!;DD Toks mano užmojis.
O dabar dar gyvename HP nuotaikomis ir noriu dar mažiausiai penkiasdešimt kartų pamatyti tą filmą:D Viso gero:]
---
Sinergy - 666.mp3

6 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Pff. Panevėžyje tik rugpjūčio pabaigoje HP rodys.

Anonimiškas rašė...

:o Kodėl taip vėlai?? Kai nesąmonė.

Anonimiškas rašė...

Taigi tataigi. Perskaičiau visus tavo įspūdžius, bo man vakar visko aiškiai ir neišdėstei :D

Geras tas HašPė... :)

Anonimiškas rašė...

Suprask. Man vakar viskas buvo nesusigulėję xDD O šiandien blaiviu protu [vakar irgi buvau blaivi!] viską galėjau išdėstyti visuomenei:]

Anonimiškas rašė...

Skaičiau "Ūžesys ausyse" .Gera knyga. ;] Bent man patiko ;>

Anonimiškas rašė...

Perskaičiau per vakar:) Patiko.