pirmadienis, liepos 23

Laima.


Žmogus, nr. 2 yra Laima. Šis įrašas bus kur kas mielesnis nei prieš tai buvusysis:)

Laima yra mergina iš Vilniaus. Mūsų susipažinimo istorija yra keista;D
Abi buvome užsiregistravusios music.lt. Aišku, net nenumaniau apie jos buvimą, o ji - apie mano, nes juk buvom nepažįstamos:D Mano nickas buvo sapnu_pardevejs. Ir štai vieną dieną atsidarau savo music.lt ir.. randu ten privačią žinutę su paprastu klausimu: kokius sapnus pardavinėji? Miela:] Taip kažkaip mes pradėjom daugiau bendrauti. Ilgomis privačiomis žinutėmis tame portale. Paskui persimetėm į el.paštą. Gigantiško dydžio laiškai tiesiog plaukė į ir iš mano el.pašto dėžutės:DD Ir štai, po daugiau nei metų bendravimo [!!] mes susitikome!:] Prieš tai jau buvome ir sms pradėjusios bendraut, ir per skype vos ne kasdien susirašinėdavom;D Susitikimo vieta buvo žymusis Akropelis;DD Bet tai nieko nereiškia;] Mes puikiai praleidome laiką:] Ir kas geriausia, nebuvo taip, kad neturėtume apie ką šnekėt, kaip dažnai būna, kai susitinki su žmogum pirmą kartą. Buvo sunkoka išsiskirti, bet nieko:] Žiemą susitikom dar kartą. Lakstėm po kalnus:DD Aišku, mes labai daug bendravom:] Pasitardavom dėl visko [bent jau aš;D], pasipasakodavom, pavaidindavom emo ir t.t. :DD Žodžiu, draugytės tai ohoho pasidarėm:) Paskui, gegužės mėnesį, ji atvažiavo pas mane! Ir visą savaitgalį viešėjo:] Buvo be galo smagu;D Ji susipažino su mano draugais, vėliau gautam laiške sužinojau, kad jie jai labai patiko;]] --- Atėjus dainų šventės metui mes su choriuku vykom į Vilnių. Susitariau su savo puikiąja Laima, kad aš pas ją net galėsiu pernakvoti vieną naktį! Taip mes susitikome ketvirtą kartą per mažiau nei metų laikotarpį;D Ir bendravom vakar, ir supratom, kad.. negalm viena be kitos;D Taip apsidalinome, kaip kokios senolės, savo prisiminimais:]] Buvo gera. Ir manau, kad tokių draugų, kaip Laima, reikia gerai paieškoti. Ir ne visada juos pasiseka sutikti internete..;]]

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

ak, kaip gražiai parašei, net graudu.. xD ačiū labai briedy:)

ejnoo db pawearksjoo jr psjpjawstjsjoo wenasz.. :((((

Monika Jasevičiūtė rašė...

Laima labai šauni ir laaaabai draugiška.
Bet pasisekė mat Tau, tokią gerą draugę rasti... internete! :>