pirmadienis, liepos 23

Raimonda.

Šios dienos įrašus paskirsime dviems žmonėms. Pirmiausia bus šis. Skirtas ne tokiam maloniam žmogui, kaip antrasis. Ir asmeniniais sumetimais rašysiu du atskirus pranešimus, nes nenoriu visko suplakti į vieną vietą. Taigi, pradedu. Žmogus, nr. 1 Raimonda.
Raimonda yra mano klasiokė. Klasiokė, su kuria visai neblogai sutarėme. Netgi labai gerai. O dabar.. Viskas prasidėjo nuo to, kad kažkada, dar gegužės mėnesį, Raimonda pakeitė savo šukuoseną.. Pakeitė į tokią, kokią nešioja emo. Tiesiai šviesiai. Mes jai nieko tada nesakėm ir viską toleravom. Taip bėgo vasara. Vieną dieną Indrė portale one.lt jos nuotrauką įvertino 5 balais. Ir parašė komentarą: nejaugi tu tikrai emo? Taip ir prasidėjo.. Raimonda ant jos supyko. Net išvadino MUS [?] forsėmis. Tiesa, kaip vėliau sužinojau, tai tebuvo palyginimas ir t.t. Tačiau prie ko čia MES? Įdomu. Bet. Paskui I. ir R. susitaikė. Taip praėjo keletas dienų. Kažkurią dieną tame pačiame portale one.lt aš keičiau savo draugų statusus. Raimonda buvo 'mano meilė'. Na, pagalvojau, kad dabar nebendraujam visiškai, tad kokia iš to prasmė? Paėmiau ir pakeičiau į 'draugas'. Tik štai nežinojau, prie ko visas šitas prives.. O privedė prie to, kad pakeisdama šį statusą [kuris matyt yra itin reikšmingas gyvenime] aš užsitraukiau neregėtą panelės R. nemalonę, pyktį, rūstybę ir visa, ką tik galima negero užsitraukti. Taip aš išsiaiškinau, kad esu veidmainė šlykštynė, kad esu pačios geriausios nuomonės apie save, kad visada pliurpiu ironiškai, kad varau kitiems žmonėms už akių [kas prieštarauja, rašykit į pezalus;D arba tie, kurie pritaria]. Ir dar visokių įdomių dalykų apie save sužinojau. Tokiu štai būdu mes su ja susipykom ilgam. Arba 'ant visam' ;D Na, man nuo to, tiesą pasakius, nei šilta, nei šalta. Nes vien nuo jos isteriškų žinučių one.lt ir telefone ima juokas:D Tiesiog gal turėčiau padėkoti jai, kad gerina man nuotaiką;D Et, tegul ir toliau elgiasi taip vaikiškai. Man tai kas. Ir jeigu kada jai prašviesėtų protas, abejoju, ar dar norėčiau bendrauti su tokiu žmogumi.

4 komentarai:

Monika Jasevičiūtė rašė...

Na, aš tavęs per gerėliausiai nepažįstu, bet Raimondai nepritariu.
Heh. Tu tikrai nepanaši į veidmainę. (ar kaip ten jos vadinamos) :D

Paulytė rašė...

Miela:] Ačiū. Surinksim mes tuoj įrodymų.. xDD

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Aš panašių dalykų ir apie save esu girdėjusi. xD

O ką kalbėt apie Pau? Visiška nesąmonė ta Raimonda. Nebeturėjo ką sakyti tai fantaziją pasitelkė. P. tikrai ne tokia. ;D

Anonimiškas rašė...

Dėkoju ir tau, Ineta;]]