trečiadienis, sausio 23

*0.

Laba diena. T.y. labas vakaras.
Pagaliau aš čia rašau xD Toneturėtumsuprastikaipteiginiokadašturiuinternetąnesjodarneturiu.
Nu ir ką aš galėčiau papasakoti. Neskaitant to, kad Paulius per mane prarado porą draugių*1, tai viskas klojasi puikiai xD Na, tai nesutrukdys mums ir toliau likti kumščiui arba susietiems kažkokiu magišku vantirkliu*2. Dėl vantirklio dar reikia atlikti išsamų tyrimą xD
Pasakė man Justė, kad vakar mirė Heath Ledger :(( Dieve, kaip baisu. Jam tebuvo 28 metai, o puikus aktorius. Tikrai jį mėgau ;> O dabar šitaip.. Na žinoma, viskas dėl to, kad perdozavo kažkokių šūdų*3. Vaikai, niekada jų nevartokite!! O tai mirsit dar nė nesulaukę 28-erių.
Beje. Pagyventi verta dar ir dėl to, kad maždaug po milijono metų bus visai kitokie žmonės. Vadinami ateities žmonės. Jie turės didesnes smegenis, taigi, ir daug didesnes galvas, kurios bus be plaukų. Burnoje bus telikę 26 dantys, nes 32 niekam nereikės. Bus jie labai ploni, nes beveik neturės raumenų, o kaulai bus minkšti [guminiai?]. Tačiau stuburas bus kaip niekada kietas. Vyrų ir moterų kūno formos susilygins. Rankos teturės po 3 vienodo ilgio pirštus. Kaip su kojų, nežinau, tikriausiai būsiu praklausius. Taigi. Kokią galime daryti išvadą? Ogi tokią, kad reikia užsikonservuoti ir po meleono metų prisikėlus pažiūrėti, kaip atrodo ateities žmonės :) Tik bijau, kad mes jiems tikriausiai atrodysim lyg ateiviai iš Plutono.
___
*1 - dutė ir dytė.
*2 - voratinklis.
*3 - narkotikai.

6 komentarai:

VVM rašė...

ne tik Paulius prarado :P

Anonimiškas rašė...

kaip liūdna. ir šiaip aš jau planavau būdama trisdešimties nušokt nuo gedimino kalno, o štai čia sužinojau, kad nė 28-erių nesulauksiu.. nėr gyvenimo;((
ir kažkaip abejoju, ar po milijono metų dar bus žmonės:E

Paulytė rašė...

Milda, tu agresyvi xDDD
Lai. Kam tau šokt ten? :o Baik bajerius, geriau pasitelk 'bitės geluonies' paslaugas! xDDD

Anonimiškas rašė...

tai kam tų paslaugų, jei nesulauksiu 28...
bet tai aš girdėjau, kad tas aktorius ne nuo narkotikų mirė, o nuo vaistų prieš nemigą! netyčia perdozavo.

Anonimiškas rašė...

Aš nors ir sakiau, kad mirė perdozavęs kažkokių šūdų, bet tau nereikėjo suprasti, kad ten buvo narkotikai :D Ten vaistai....

Paulytė rašė...

Aš parašiau pasiskaičius kažkur internete. Ai, obuolys.lt xDD