ketvirtadienis, sausio 3

Nauji metai - nauji batai xDD

Štai ir pirmasis įrašas 2008 metais ;D
Sutikti jie buvo paprastai, ramiai ir tyliai xD Beveik xDD Likus gal 5min. kelio iki Šakių, parašiau Renatai, kad tegul ji važiuoja kartu į Kretingą. Nu tai ji mergaitė greituoju būdu ir susiruošė xDDDD Kieti jos tėvai, kad leidžia. Taigi. Su ja buvo linksmiau xD Oi, nebūtume sugalvoję tokios žodžių sekos, kaip PATI - PATIS - PAČIA - PATUKAS - PAUTUKAS - BATISTA xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Ta proga naujieji prasidėjo susiporavimu xDDDDD Netiesioginiu žinoma xDDD Ta prasme, kad du žmonės tapo pačiu ir pačia xDDD Čia aš ne apie save.
Palangoj buvo daug gražių fejerverkų :) Ir persirengę draugyčiai, kurie buvo už ekologiškus fejerverkus, yra jea ;D Taip pat nuotaiką skaidrino žmonės, mojuojantys iš mašinų :) Aišku, kai mes ėjom ir mojavom xD Tačiau tai buvo pirmas geras darbas naujaisiais metais xD Na, juk mes suteikėme žmonėms peno šypsotis :) Nes visi atmojavę šypsojosi ;D
Nauji metai ir man atnešė patį xD Dabar man labai kiets ;D Nes nu mano patis tai labai geras :) Ko nepasakysim apie mane xDDD Aš prieš jį dažnokai smurtauju, bet ai. Nepasakosiu čia dabar šeimyninių problemų xDD
Nauji metai atnešė ir dar vieną auką! Čia puikiausia naujiena aukoms xD Žinoma, naujokui mes neleisime vadovauti ir vadovausime pačios ;DD Bet vis tiek nu.. Negaliu, kaip kietai xDDDD
Su naujais metais viena persona kažkodėl per daug išdrąsėjo xDDD Na taip, sakė, kad reikia išsilieti už visus metus, bet vis tiek.. Sakyti, kad aš esu pagrindinė telenovelės veikėja.. xDD Pauliau, kaip tau negėda, aš nesuprantu xDDD Na bet jei visos telenovelės būtų tokios geros xDD Žodžiu. Jau net ir nebeįsižeidžiu, kai P. taip pasako, tačiau tai nereiškia, kad ir toliau gali mane įžeidinėti xD Vietoj tavęs man būtų gėda prieš pačią ;DDp
Aha. Taip nerišliai ir užbaigsime šį pirmąjį įrašėlį.. xDD Gerų metų, dar kartą ;D

Komentarų nėra: