antradienis, sausio 8

Didvyriai.

Pagaliau galiu pakalbėti apie didvyrius. Kodėl tik dabar? Asmeniniais sumetimais xD
Kaip man jau tapo seniai žinoma, kai koks žmogus [Paulius xD] turi keletą didvyrių xD Kiek man žinoma, dabar jo didvyris yra Dobrinia Nikitičius. Dėl to, kad jis kietas ir visus išgalabija xD Dar buvo Žanas Klodas van Damas.. Ir dar kažkokie ten buvo xD Neatsimenu, atsiprašau. Kai koks kitas žmogus vaikystėj irgi turėjo didvyrį xD Betmeną. Dar kai kokia žmogė turi didvyrę - mane xDDDDD Čia buvo geriausia naujiena, nes nemaniau, kad esu kieno nors didvyrė :D Na, čia man tokia paspirtis ateičiai, kad ir toliau būčiau ir kitų žmonių didvyrė :D O aš.. Aš niekada neturėjau jokio didvyrio :( Nei vaikystėj, nei dabartystėj. IKI ŠIANDIEN.
Šiandien kaip visada žiūrėjau RW. O ten ir pamačiau savo pirmąjį didvyrį! ;DD Rokas jis vardu :D Labai kiets bičiukas. Ir nepasakosiu, kodėl jis tapo didvyriu, nu nes jums neįdomu, o aukos žino :D Svarbiausia yra pasigirti, kad turiu dabartystės didvyrį.
Sekmadienį, ar kada tai, sužinojau, kad esu pasidalinta. Naglumo viršūnė, taip sakant! Mat tai buvo daroma be mano žinios. Ir dar pasirodo ne į dvi dalis, o net į tris! Dar aukščiau naglumo viršūnės. Nu čia jau beveik padebesiai :D Gerai, kad laiku paprašiau, kad mane nupirktų. Muahahaa!! Ir, kiek man žinoma, niekas manęs nesiruošia parduoti. Na, mes tik grupės reikalams parduosim mano kairiąją koją :D Nes už galvą pinigus taupau :D
Tokios štai gandos ir negandos vyksta mūsų pasaulyje.. ;>>
Dėkinga už dėmesį :D
---
Liko išlankstyti 995 gerves.

2 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

kodėl mane įvardinai o kitų ne? Kas jie a????:DDDD

Paulytė rašė...

O dieve! Tai juk istorinis įvykis, nes tu pakomentavai mano blogą!! :D
Tave įvardinau, nes nu tu tai kiečiausias, o kiti tau nepatiks :D Nu o žmogė tai Inetūns, kas tau per klausimai kyla.. :D