pirmadienis, sausio 28

Pasiilgau dutės.

Ką tik skaičiau Mildutės blogiuką ir nusprendžiau, kad labai jos pasiilgau :] Ir Indrės. Nu jų abiejų taip labai labai ;>> Ir nesvarbu, kad mūsų statusai one.lt šaukte šaukia, kad mes susipykę. Nors iš tikrųjų tai net jokio konflikto nebuvo [išskyrus tai, kad kai Indrė man paskambino iš dutės telefono, pradėjo aiškinti, kad per mane Tadas išėjo į Aukurą xDDDD na, ir šiaip dėl visko mane kaltino] Bet bet bet. Ką man dabar daryt, kad.. kad.. aš noriu į Slavikus! Indre, ką tu į tai, jeigu savaitgalį atvažiuočiau? xDDD Parašyk man sms xDD
O mokykloj šiandien sekėsi neblogai. Naa, tik per matkės kontrą tai susimėžiau žiauriai. Nu nes buvo sunku. O kai pasakiau mamai, ji iškart užsipuolė, kam neklausiau vakar, jeigu žinojau, kad bus sunku ir t.t. Jo jo, tik vieną kartą taip nutiko, tai jau iškart.. Agž.
O užtat per anglų gavau net du 10-tukėlyčius ;DD Vieną už irregular verbs, o kitą - už testą :] Dar niekad nebuvau gavusi 10 iš anglų testo 8-] Ir su Urte atidavėm report apie clubs after lessons, tai taip šūstrai padarėm, kad irgi gerai turėtume gaut ;D Ir dabar aš visada sėdėsiu su Brigita, nes ji nenori sėdėt su Gintare, kuri yra misteris kakalas.
Per lietuvių mokytoja davė išspręsti lietuvių kalbos olimpiadinius pratimus :] Stipriesiems mokiniams ;D Kai padarysiu, nunešiu jai, kad patikrintų. O gal teks sudalyvauti.. :]

1 komentaras:

∃x rašė...

šūstrai
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD