pirmadienis, gruodžio 31

Su Naujaisiais!

Na ką. Šiais metais tikriausiai jau nebesusitiksime.. Kartu gyvenome čia, be-politikos.blogspot.com, ir manau, gyvensime dar ilgai. Tikiuosi, visiems 2007 m. buvo sėkmingi, nieko nelydėjo baisios negandos ir bėdos. Jie nepaprastai greitai prabėgo. O kas man nutiko gero per šiuos metus?
* Kovo mėnesį įvyko tikriausiai geriausia pažintis, kokia tik galėjo įvykti mano gyvenime. Susipažinau su Pauliumi, kuris tapo neatskiriama gyvenimo ir mano dalimi.
* Apturėjau net du puikius pirmuosius susitikimus su senomis internetinėmis draugėmis. Manau, jų bus ir daugiau.
* Pakeičiau mokyklą, kurioje man beveik nė kiek ne blogiau nei Žiburyje. Beveik.
* Apsilankiau Vokietijoje, kur teko bendrauti su tikrų tikriausiais vokiečiais. Supratau, kad bendrauti vokiškai yra gerai.
* Praleidau puikią vasarą su brangiais man žmonėmis.
* Turėjau progą pabuvoti dainų šventėje. Tai kas, kad su šlapiais ir labai šlapiais batais. Tai kas, kad pavargusi. Tai kas, kad sušalusi. Svarbu geros emocijos.
* Supratau, kad reikia branginti senus draugus, kad ir kokie brangūs tau būtų naujieji.
* Baigiau muzikos mokyklą. Geriausiais įvertinimais. Tai mažasis mano pasiekimas gyvenime.
* Pakeičiau namus. Tačiau senieji namai man visada ir liks tikrais namais. Kur šaknys įleistos, niekas jų neišraus.
* Nepaprastai pradėjau domėtis krepšiniu. Galbūt tai ne tokia jau ir didelė naujiena, bet krepšinis - lyg oras.
* Su Lai. pagalba atradau puikią grupę, kurią klausydama visada pasijuntu gerai ir užsimanau šokti:)
* Jau pusę metų tobulinu savo anglų kalbos žinias bendraudama su mergaite iš Izraelio ir tęsiu šią pažintį.
Galbūt gerų dalykų buvo daug daugiau. Tikrai daugiau, tačiau patys ryškiausi, kurie įsirėžė mano atmintin, yra būtent šie. O dabar tikriausiai metas pereiti prie linkėjimų. Tad..
Visiems Jums linkiu du tūkstančiai aštuntaisiais daugiau nuoširdumo iš kitų ir iš savęs, supratingumo, gerumo, nuoširdžių šypsenų. Linkiu surasti patį geriausią draugą, jei tokio dar neturite, o jei turite, saugokite jį akylai ir mylėkite bei gerbkite labiau nei bet kada. Draugai, ne kas kitas, padės Jums sunkią akimirką. Linkiu atrasti save kokiame nors mene ar bet kurioje kitoje srityje. Tai padės Jums stumtis per gyvenimą. Ir tikėkite, tikėkite, tikėkite.. ;)
Linksmų ir prasmingų Naujųjų!

2 komentarai:

VVM rašė...

ačiū.gerų metų:)

Gintarė. rašė...

Gerų metų, pramingų įrašų blog'e. Ir viso ko kito. ;D