šeštadienis, gruodžio 29

Princė ir princesas, arba tu krokodilas - tu ir diriguok.

Gruodžio 27d. Pau. buvo keliautoja:D
Mano kelionė prasidėjo nuo to, kad su mama nuvažiavom į Šakius ir ji paliko mane pas Renatą :D Ten susitikau su seniai seniai matytu Šaru :) Smagu. Ilgai nelaukusios, mes patraukėme pas Ramunę :) Pas ją irgi paskutinį kartą buvau jau vasarą :> Pas ją buvo šilta :D Labai smagiai paplepėjome :) Gėrėm arbatą be cukraus [niam niam] ir valgėme salotas su vištiena. Salotas turėjau suvalgyti ne tik savo, bet ir Renatos xDDD Aišku, ji irgi valgė, bet įtariu aš vis tiek daugiau. Ką padarysi. Palikt nemandagu :D Taip pat pažiūrėjome seniai matytą muzikinę pasaką 'Mergaitė su degtukais'. Atsimenu, kad kai buvau maža, visada verkdavau ją žiūrėdama.. Nu ten labai graudu ;> Ką gi na ką gi. Šįkart jau neverkėm, o ir gerai, nes kaip tik grįžo Andrius xDDDD Ir ką jis būtų pagalvojęs.. :D
Iš Ramunės keliavome pas Mildutę. Ten buvo labai labai šilta. Ir taip seniai buvau buvusi pas Mildutę.. :) Dieve, kaip nuostabu. Mes ten gėrėme arbatą :) [tai buvo jau trečias puodelis arbatos per dieną :D] Žinoma, kaip ir buvo galima tikėtis, prie autobuso bėgom xDD Nes jei būtume ėjusios normaliai, būtume nespėjusios :D Toks jau tas likimas, kai atsiduri pas dutę. Visgi prie autobuso spėjom ir įkalbėjom Renatą važiuoti kartu :D Autobuse mes visaip daug juokėmės ir pan., todėl keista, kad mūsų iš jo neišmetė kur nors kukurūzų lauke.. :D Arba dar blogiau - Gotlybiškiuose, pas Jolitą xDDDD Žodžiu. Kai įvažiavome į Slavikus, sušukome savo tobuląją frazę: „Sveika, gimtoji žeme!“ xDD Gera buvo vėl tai daryti.
Pas Indrę namuose irgi buvo labai šilta :DD Ten pamačiau dytės mamą, kurios jau labai labai buvau pasiilgusi :) Ir Indrės močiutę, kurios buvau labai nepasiilgusi xDDD Taigi. Neilgai trukus [net nespėjau į wc nueit! xD] atkeliavo dar vienas lauktas lauktas svečias - Pauliukas :) Rankoje jis laikė dovaną ir aš apsimečiau, kad nežinau, kas tai :D Tada atėjo metas įsiteikti dovanas. Tai mes darėme pakankamai ilgai :D Nu nes Indrė su Mildute kaip visada turėjo slaptų reikaliukų.. xD Tokios jau jos. Gavau nuostabų atviruką su puse briedžio floperiu ir ten dar viduj buvo daug puikių linkėjimų bei kojinę taip pat su briedžiu, kurioje buvo šaltos ugnelės, muilo burbulai, sulčių pakelis ir saldainių ir dar graikiškų riešutų, kurie buvo ne iš kokios tai Maximos, o iš Mildutės močiutės :DD
Atsidalinę dovanas ėjome gerti..arbatos xDD Jau kuo kuo, bet arbata tai tą dieną pasimaitinau kaip reikalas :D Išgėriau savo arbatą ir išgelbėjau Paulių išgerdama jo arbatą :D Po to mes veikėm neatsimenu ką. Tikriausiai kai kurie asmenys grojo gitara, kai kurie klausė.. xD Nu žodžiu. Kaip ir keletas pastarųjų mūsų susitikimų, taip ir šis neapsiėjo be video :D Kiek vėliau Tautvydas atgabeno Twisterį! Va čia tai žaidimas.. :D Vaikučiai pabiručiai raišiojosi į mazgus :D Buvo linksma ir skaudėjo xDDDD Nu nes kai reikia išsiskėst per visą tą lapą, tai gibelijonas tris kartus būna :D
Po žaidimo, gaila, bet Pauliui reikėjo apleisti Indrės namus. Ne dėl to, kad jį būtų išvijusi Indrės močiutė :D O dėl to, kad jam paprasčiausiai reikėjo eiti namo. Lydėjom. O buvo labai šalta. Nieeko :D Vis tiek mes su Rence palydėjom Paulių iki namų xDDDD Net laukėm, kol jis padegs namą xDD Gražiai degė :) Ir štai mes patraukėme namo. Tamsoj po Slavikus dar niekad nevaikščiojau, bet kai ne viena, tai ir nebijojau.. ;> Nes šiaip tai jau niekur aš nebūčiau ėjus :D
Parėjus pas Indrę linksmybės tęsėsi. Valgėm užvakarykščių kepsnių :DD Jie buvo skanūs. Milda su Rence tyčiojosi iš manės xD Čia nelinksma, bet tokia jų prigimtis, matyt :D Gėrėme tirpią kavą su mano atsivežtu dovanotuoju pienu :D Indrės močiutė buvo pasibaisėjusi tokiomis dovanomis kaip pienas ir medus, bet ji juk nieko nesupranta :D Tos dovanos yra labai praktiškos! :D Pavalgiusios mergaitės skubėjo nusiprausti, įšokti į pižamas ir žiūrėti filmą. Aišku, dar iki to sekė fotosesija :D Miela. Filmą žiūrėjome visos susėdusios į vieną guolį :D Prie mūsų prisijungė ir Kirstukas xDDDD Su kuriuo aš ir miegojau. Ne esmė, kad jis užėmė pusę lovos :D Man užtat buvo šilta. [kirstukas - tai toks pliušinis dalykas :D]
Mergaitės nemiegojo iki 7h.. Aš šios klaidos nebenorėjau kartoti, todėl užmigau 5h xDD O ir gerai. Mat sakė, kad kalbėjo apie visokius rimtus dalykus. T.y. meilės reikalai ir šeima :D Taigi. Man nereikėjo šnekėti tomis temomis, kas yra sehr gut xD Todėl.
Ryte mus su pižamomis užklupo Gedas xDDDDD Manau, jo vos neištiko infarktas pamačius tiek mergų su pižamom vienoj vietoj xDDDDDDDD O jį smagu buvo pamatyti xD Rytas praėjo greitai. Juolab, kad Indrės močiutė trečią valandą atėjo ir pasakė: 'Mergaitės, o jums dar ne laikas eit? Tuoj autobusas bus, paskubėkit!' Va taip.. xD Išvijo, taip sakant. Nu ir išėjom xDD Tiesą sakant, vėl bėgom xDDDDD Na gerai. Bėgo tik dutė, bet vis tiek xDD Ak tie autobusai.
Šakiuose Rencė užtaisė man ant rankos mėlynę xDDDDD Taip jau gavosi. Susitikau su Monikute ir paskutinę minutę - su Milena. Taip pat labai labai netikėtai sutikau Andriuką ;D Su kurie kartu važiavome namo ir autobuse surengėme fotosesiją :> Visą kelią buvau apakusi :D Tačiau kelionė neprailgo :)
Štai taip praslinko dar truputėlis atostogų.. :) Linksmai.
[tikiuosi, pastraipavimas tiko, Mil ;D]

2 komentarai:

VVM rašė...

pavadinime abi frazes mano :D :D valho

Paulytė rašė...

Taip :D Sveikinu :D