sekmadienis, gruodžio 16

Negali būti.

Negaliu patikėti. blogas.lt skaitytojai įvertino vieną mano įrašą penkiomis žvaigždutėmis. Ir jis populiariausias kol kas xD Net pateikiu jums vaizdinę priemonę.
Free Image Hosting at <a href=
O vakar žiūrėjau „Hanibalas. Pradžia“. Puikus filmas, neturiu ką pridurti :) Gerai, kad esu skaičiusi knygą, tai žinojau, kuriose vietose užsidengti akis xDD O šiaip geriausias dalykas tas, kad viskas gan tiksliai pagal knygą. Tikriausiai tai tiksliausias mano matytas filmas.
Ir Hanibalą gerbiu. Šia tema apturėjau su Pauliuku puikią diskusiją :) Ji man labai patiko, nes buvo kaip niekada argumentuota ;D Radome kompromisą [bent jau aš taip galvoju], o tai yra svarbu :) Žodžiu. Jaučiuosi gerai pažiūrėjusi šį filmą, ir miegojau gerai xD
Liko 9 dienos.

Komentarų nėra: