trečiadienis, gruodžio 12

Genute, a čia tu?

O dabar iš ne apklausų varpinės.
Streikas. Poilsis :) Kam poilsis, o kam ne xDD
Seniai sakiau, kad trečiadienis - nelaiminga diena. O pernai buvo kitaip.. Matyt, pajūrio klimatas kaltas [pirmoji a - dešininis kirčio ženklas]. Ogi štai, kokios negandos mane užpuolė:
a) apsikvailinau su autobusu, turėjusiu mane laiku nugabenti į mokyklą;
b) pusvalandį turėjau stovėti stotelėje ir šalti su forsais/profkės studentais;
c) tas autobusas, su kuriuo ir taip vėlavau, vėlavo ir pats;
d) važiuojant reikėjo stovėti :/;
e) į repeticiją kaip visada neatėjo tas;
f) repeticija buvo blogesnė už mėšlo gabalą ir cbb. niekas neatėjo beveik;
g) neturiu pašto ženkliuko :((.
Šiaip, Ineta, dar aš tau kažką rašiau, bet nebepamenu xD
Tai va. Nesuprasi, kodėl ši diena yra užkeikta. Tačiau atėjo trečiadienis - nieko gero nesitikėk. Na, žinoma, įvyko ir gražių dalykų :)
Pradėjau megzti šaliko žalią spalvą ir jau nemažai numezgiau ;D Šiandien norėčiau pradėti ir raudonąją. Juk iki Kalėdų reikia pabaigti.. ;>> Kaip aš paskui prieš In maivysiuos? xDD Aha. Dar atsitiko geras daiktas, kad nereikėjo autobusu grįžti namo. Netikėtai paskambino tetis ir parsivežė :) Jes. Svarbiausia, kad spėjau pamatyti visą seriją 8-D Tačiau. Be autobuso nebūtų gimęs ir šis daug ką pasakantis apie įrašą pavadinimas xDDD Pasakoju.
Įlipau į klaikiai per anksti atvažiavusį autobusą. Ten, žinoma, buvo ir bobučių. Jos neatsiejama viešojo transporto dalis ;> Viena, raudonstriukė, stovėjo, nors aplink buvo daugybė vietų atsisėsti. Jos draugė, kita bobulytė, sako: „Sėskis“. O ji: „Ne, pastovėsiu“. Ana nenusileidžia: „Tai tiek vietos, kam tu stovi“. O raudonoji: „Augt noriu!“ xDD Kvailelė. Ji tikriausiai nežino, kad į senatvę yra traukiamasi, o ne augama. Taigi. Aplink transportą vaikštinėjo kažkokia kita babytė ir spoksojo pro langus. Toji su raudona striuke ir sako: „Genute, a čia tu?“ xDD Tiesą sakant, ji šaukė :D Pablūdus moteriškė. Vietoj to, kad išeitų į lauką ir pašnekėtų su Genute, drumsčia autobusiečių ramybę.. ;>> Aš pvz. svarbius reikalus rišau :D Štai todėl ir sugalvojau pavadinti savo šiandieninį įrašatį - mane baisiai prajuokino tas įvykėlis su Genute xDD
Dar tikriausiai geras dalykas buvo tas, kad prie „Iki“ man rodos mačiau An. Nesu įsitikinusi, kad tai jis. Mulkė, būčiau į batus pažiūrėjus, tai viską ir sužinočiau.. xDD Bet nee, sugalvoju kaip visada, po laiko. Bala nematė.
Taip pat gali atsitikti, kad aš ir Evaldas suvesime du jaunus žmones xDDD Oh. Būtų labai gerai. Ir mudu būsim didžiavyriai, uhu! ;>> Tai bus dar vienas geras darbas prieš Kalėdas :D Iki kurių visai nebedaug liko.. :)
Šia Kalėdine gaida ir baigsiu xD
Bai.

7 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Aš ir pati nelabai atsimenu ką ten dar rašei. ;D
Esu jums labai dėkinga už pastangas, bet velniai žino kaip ten bus. xD Baisu man.

Paulytė rašė...

Tai dabar tave ir drąsinti reikės?? Šito sutartyje nebuvo xD

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Aa. O kur sutartis? xDDD

Paulytė rašė...

Ji yra, tik tu jos nematai xDD

Anonimiškas rašė...

cbb
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Paulytė rašė...

Nu blem, per tave dabar visą puslapį ištempė, tfu xDDDDDD Gidik galvą. xDDDDDDDDDDDD

Anonimiškas rašė...

žinau.xD LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX LOX