sekmadienis, gruodžio 30

Sapnai.

Šiąnakt sapnavau. Apskritai tai man patinka sapnuoti.. :) Įdomiausia būna tai, kad įeini į kambarį vienam mieste, o išeini jau visiškai kitame. Nu čia tik pavyzdys :) Žodžiu.
O vat šią naktį turėjau progą papasakoti kokį nors savo sapną. Paprašė. Tai ką prisiminiau, tą ir papasakojau - kaip mane norėjo nužudyti [tokių sapnų buvo nesuskaičiuojamai daug, bet atsimenu tik tą vieną]. Taigi. Ir štai atėjo mano miego valanda.. Ir sapnuoja Paulytė, kaip ją Hitleris po kažkokią mokyklą su kirviu gaudosi.. xDDDD Nu šiaip tai man tada buvo baisu [nu tam sapne], bet apskritai tai čia belekaip juokinga xDD Ir jis norėjo užvaldyti pasaulį ir mus visus nužudyti [lyg tai]. Neįsivaizduoju, kaip nepavargau ten belakstydama.
Tą pačią naktį sapnavau ir Inetą :) Manau, kad ten buvo to sapno tęsinys, kai jau buvau pabėgusi nuo Hitlerio :D Viskas buvo taip.
Aš vaikščiojau Vilniaus pagrindiniame parke [xDDD], kuris buvo lygiai toks pat, kaip Šakių parkas :D Prie to pagrindinio buvo dar vienas toks labai nekoks, o toliau einant dar vienas. Ten mane pakvietė K. xDDDD Jis pasirodo buvo mano bičiulis tame sapne. Ir Ineta su juo draugavo.. ;DD Be to, K. turėjo tokius kietus raudonus plaukus ir šiaip atrodė kietai ;DD [man atrodo In labai juokiasi tai skaitydama xDD]
Tai tokie tie mano nesuprantami sapnai. Aišku, tai geriau negu sapnuoti, kad važiuoji į karą ir paskui tave partrenkia autobusas.. xDDDDDD Bet vis tiek. Sapnuokite, vaikai!

3 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

xDDDDD
Aš apstulbusi. xDDD
K.? muahahahaha. xDDDDDD

Gintarė. rašė...

;D Kieti tavo sapnai ;D

Paulytė rašė...

Žinau:D