sekmadienis, gruodžio 23

Seimas.

Penktadienį buvome seime. Su mokykla :) Papasakosiu nuo pradžių.
Iš mokyklos beveik kiemo išvykome į Vilnių. Autobuse mums jau vos liko vietų ir man reikėjo sėdėti su nepažįstama mergaite, vardu Jūratė. Man rodos, ji iš e klasės :D Na, nesidomėjau. Ji turi tokį pat plėerį [xDD] kaip mano :) Nu tik aišku pas mane kietesnė muzika.. xDDD Nu, ne esmė. Važiavome keturias su puse valandos.. :/ Paskaudo ne tik sėdimąją, bet ir viską, ką įmanoma paskausti :D Visą laiką labai norėjau miego, ir kelis kartus vos neužmigau. Brigita tai sakė miegojo :/ Nu nieko :D Aš stipri ir ištvėriau.
Taigi. Po dvylikos jau buvome seime. Pasirodo, visa ekskursija buvo užsakyta tik pirmai valandai. Ką gi na ką gi. Mes stovėjome foje ir laukėme, kol įleis. Ir pagaliau mūsų laukimas nenuėjo veltui. Visi ėjome per metalo detektorių, ar kaip jis ten, ir rodėme savo asmens dokumetus tokiam dėdei su kostiumu :D Rūbinėje pasidėjome striukes ir aš gavau tą pakabuką su numeriu 69 xDDD Įdomu. Atėjo mūsų gidas, kuris buvo kažkoks gėjūkštis.. :>> Baisu :D Jis parodė mums keletą salių ir paskui nuvedė į posėdžių salę, kurioje, žinoma, vyko posėdis, nes kitaip ten mūsų neįleistų :D Vaizdelis buvo baisokas :D Žodžiu. Ten buvo gal 30 seimūnų, nors, savaime suprantama, jų turėjo būti daug daugiau :D Du skaitė laikraštį. Viena moteris, jį perskaičiusi, pradėjo slankiotis su kėde :D Galiausiai ir tai jai atsibodo. Tad ji išėjo iš salės :D Kitos moterys apžiūrinėjo Kalėdines dovanėles. Dar kiti žmonės ėjo pasišnekėti pas draugus, juokėsi daug :D O kai įsismarkaudavo, Juršėnas paskambindavo varpeliu, kad nutiltų :D Seimūnai uždavinėjo klausimus negerbiamai švietimo ministrei. Kai klausimą uždavė Steponavičius, ji atsakinėjo, o jis kažkodėl susinervino ir ją pertraukė. Tada įsikišo Juršėnas su savo varpeliu :D Sako: „Jeigu kalbėsit be leidimo, išjungsim mikrofoną“ xDDDDDD Tai toks tas politikų gyvenimas.. :D
Iš seimo pajudėjome ne kur kitur, o į Akropelį :( Apgailėtina. Aš norėjau į senamiestį ir prie eglės. Bet nee.. :/ Agž. Nu nieko. Svarbu, kad ten pavalgėme. Monika manęs paklausė: „Esi čia kada nors buvusi?“ xDDDDDDDD Ne ne, kaip aš čia atvažiuosiu.. :D :D Žodžiu. Valgėm ir persivalgėm, o per tą laiką matėme ir keletą KĮŽ'o dalyvių :D Vaje, kaip kietai :DD Po pasimaistinimo su Levita ir Brigita slankiojome po puikųjį Akropelį. Pavargom, o Levitai dar ir galvą skaudėjo.. :s Gaila. Kiek pamenu, ten nieko ypatingo neįvyko :D Tik šiaip su jomis buvo smagu :) Ai. Ėjom į knygyną ir ieškojom gražių bernelių :DD Radom. Vieną neblogą, o kitą labai labai gražų :D Dar radom knygą apie gėjus.. :DD Su Brigita matėm ten negražių paveiksliukų.. ;x :D Todėl knygos nepirkome xDDDD
Autobuse su Brigita labai apie viską šnekėjom. Kai sustojome Lukoile, jos nuėjo į parduotuvę, oo aš likau autobuse. Kai grįžo, B. ir klausia: „Ką nuveikei?“ Sakau: „Pasigyriau apie kelionę.“ Ji: „Kam?“ Aš: „Pauliui.“ Ir tada ji.. xDDDD Sako: „Čia tam nesveikam savo draugui? Nu tam, kur nesveikai susipažinot.“ xDDDDDDDDDDDDDDDDDD Kietuolė Br. xDDDD
Taigi. Grįžome po devynių. Su klasiokėmis atsisveikinome atostogoms ir pasilinkėjom gražių švenčių :) Jos mielos.
O dabar aš einu valgyti žuvies :D Bai.

Komentarų nėra: