sekmadienis, gruodžio 9

16 dienų iki.

Telebimbam yra jėga. Aš buvau jų koncerte:) Šiandien. Nu sakau, kad jė :D Tomukas pavaldo xDDD Ir šiaip aš buvau kieta, nes mokėjau visas dainas ;D Koncertas taip pat buvo skirtas galvojimui apie Indrę ir Mildutę :) Joms būtų patikę ten būti. O dar pastebėjau tokį faktą, kad tame koncerte aš ir brolis buvom vyriausi vaikai xDDDD Ką tai galėtų reikšti? Jūsų hipotezių laukiame čia.
O šiaip tai artėja gera savaitė xD O jeigu nebūtų infės kontro, būtų dar geresnė ;DDD Bet nieko tokio. Jis bus ir nieko čia nepakeisi. Penktadienį mokyklos jubiliejus :) Dainuosim ir mėšimės tiesiai ant scenos xD Nu o man tai kas.
Dar kitą penktadienį vietoj pamokų pabuvosiu seime ;D Pamokų ir šiaip būtų nebuvę, bet seimas dar geriau. Bus įdomu.
Šiandien bažnyčioje sutiktas ponaitis Kašėta man net ramybės nepalinkėjo!! O dar sako 'Parašyk man, prašyk..' Nenu. Man tai gal ramybės reikia xD Nu palauk, Vyrgi, bus tau rytoj ramybė.. xDD
Nukąašgaliupasakyt. Daugiau nieko. Negi vardinsiu, ko pasiilgau ir pan.. Jūs ir taip žinote tai, mano mielieji ;DD
Geros jums ateities.
Labanakt xDD
P.S. 16 dienų iki susitikimo su In.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

neįdėjo komentaro, paškūstvos xD tai bandysiu pakartot.
taigi, galbtūt klaipėdoj gyvena vien tik maži vaikai, todėl jūs buvote vyriausi tame koncerte. arba gal ten visi vyresni klauso tik Absurd Minds, ar panašiai.
o būsi seime, tai reiškia, būsi vilniuj??

Paulytė rašė...

Na, regis būtent tai ir reiškia ;DD