pirmadienis, birželio 8

Laba diena.

Smagu būti vienai namie, nedaryti namų darbų, ir šiaip ;D Priskutau kažkokių fwj bulvių, pasižiūrėjau, kad tik maži puodai virimui. Nu tai kažin, kaip ten jos išvirs :D Ai, kas man rūp. Klausau Zemfiros ir gerai jaučiuosi. Nors ne. Nu jo. Ai, nežinau :D Gerai, bet kai tik pagalvoju apie tuos šūdus, kurie dedasi, tai pasidaro negerai. Tikrai, gerai Levita sako, kodėl negali viskas būt gerai? Ne, būtinai kas nors ką nors gadina.. Beje, šiandien buvau pas Levitą ir kepėm skanų pyragą. 8-) Tai ji aptaškė mano juodį sijoną tešla, dabar turėsiu skalbt. Nu bet pyragas buvo labai skanus. Ir pirmą kartą ragavau Pergalės šokolado. Ypač pirmą kartą po to, kai perskaičiau Metus. Ai, nežinau. Šitas šokoladas buvo šokolado skonio :D Gerai, kad atsiminiau. Reikia padaryti kompe vietos ir parsisiųsti filmą. Šiaip nieko nevyksta, dabar jau tikrai spręsiu testus. Ne taip, kaip prieš savaitę sakiau, kad darysiu. Pasižadėjau iki rytojaus perskaityti knygą, tai arsiu :D Einu patikrint, ar bulvės nebėga.

7 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Tiksliai! Niekada nebuciau pagalvojes apie Pergales sokolada is ''metu''. :D Butinai reikes paragauti. :D

v. rašė...

Damn, nepasirasiau... Molis. Nu bet cia as. :D

Paulytė rašė...

Nu supratau :D
Aš tai kai MA pamačiau, iškart pagalvojau, kad reikia paragaut, nes gali būt net fwj :D Skaitydama vis bandžiau įsivaizduot, kas per skonis.

m. rašė...

aš kai klausau zmfr tai blogai jaučiuosi. bulvės jega

Paulytė rašė...

kodėl blogai? nu nebent klausai tą baisią dainą, kur žviegia :D

VVM rašė...

ne, visas klausant

VVM rašė...

nu ne, kai klausau povesica, tai linksma