ketvirtadienis, birželio 18

O iš tikrųjų tai visai ne apie tai norėjau parašyti. :D Na, ne kokius nors sąrašus ar pan. Norėjau pasakyti, kad buvau susitikusi su Lina! Nieko jums tai nesako, žinau :D Lina - mano internetinė draugelė, iš Twilightyno (: Kaip man patinka susitikti su nematytais žmonėmis :D

Juokingiausia (o gal graudžiausia) buvo tai, kad kai tik susitikom, pasisveikinom, ji pasakė: „Kokia tu maža“ :DDD :((( Nu kai jaustis.. Jai 14 ir ji už mane aukštesnė. Fwj. :D Šiaip ar taip. Ji tokia pat faina, kaip ir maniau ;DD Pleputė ;D Bet labai gerai. Praleidom kartu keletą valandų ir šnekėjom šnekėjom šnekėjom.. Mergos, tfu. :D Nežinau, kodėl ji sakė, kad jai atrodo, kad mes skirtingos. Mes labai panašios, aš net megztinį sugebėjau išsitept valgydama. :D Sužinojau, kad ir ji taip sugeba. Va.

Iš tikrųjų dabar laukiu dainų šventės, kur vėl su ja susitiksiu. :) Ir su Deivyda! Mažoji, pabandyk tu man nepasirodyt.. ;D Ir galbūt dar su viena mergaite iš to paties Twilightyno. :) Ką čia mergaite, visa motera :D Taip kad.. Vilniau, lauk, mes atvažiuojam!

4 komentarai:

hero of the day (mld) rašė...

fui, tu merga?

Paulytė rašė...

man atrodo, aš dvilytė. nu jo, taip ir yra.

iron rašė...

zwitter

Paulytė rašė...

fwj..