antradienis, birželio 16

Sergu filmais :D

Vakar pažiūrėjau filmą Thirteen. Visai nieko filmas. Net ne myžalinis. :D Patiko. Ganėtinai.. Tik va kad mergos per daug kvailos pavaizduotos (nu boža, su tais pjaustymais tai tikrai nesąmonė). Bet problema aktuali, viskas gud. :)

Šiandien pažiūrėjau Yes Man. Šiaip jau komedijoms sakau „Ne“, bet jei komedija su Džimu Keriu, tada labai „Taip“ ;D Patiko :) Pasijuokėm smagiai su Donce ;DD Labai faina, kad Normanas yra HP fanas :DDD Net darė Poterio vakarėlį. Pamaniau, kad labai norėčiau į tokį pakliūti.. ;D

Dar šiandien, grįžusi iš Klaipėdos ir pavalgiusi, pabaigiau skaityti Aistrų pilis. Kaip visada, viskas labai puiku :) Baricco.. Gaila, bibliotekoj nebuvo Novečento. Būčiau šiandien perskaičius. Tiesa, kaip neitin kieta paauglė keliavau į biblioteką ir į paštą ;D Išsiunčiau penkis atvirukus ir pasiėmiau vieną knygą :) Jei netingėsiu šįvakar, tai ir pradėsiu nieko nelaukdama. Grafiko laikausi, net per greitai viską vykdau :D Ir turiu išmokti dainuoti kelias dainas.

8 komentarai:

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kaip atrodo HP vakarėlis?

Inga rašė...

Man irgi labai įdomu, kaip jis atrodo :)

Inga rašė...

Man irgi labai įdomu, kaip jis atrodo :)

Paulytė rašė...

kai visi persirengę HP veikėjais :D bet ten tokie kieeti kostiumai, kaip iš filmo :D

VVM rašė...

man tai thirteen yra labai durnas filmas, ten viskas parodyta persūdytai ir šiaip kai žiūrėjom mes tą filmą (aš ir monika) tai žvengėm iš savęs, kaip galima taip neturiningai leisti laiką žiūrint tokį juokingą filmą.
ir jo. nepamiršk išmokti the past recedes, glavnoe ir unforgiven vienas.

Paulytė rašė...

sakė v., kad man negalima dainuoti jokių metallicų, nes aš neturiu tam tinkamo balso. tai sori, jei neišmoksiu :D

v. rašė...

Bet tu jau labai sauniai kosiuoji! Parukyk dar, pasisaldyk, isgerk viskio pries miega ir ryte turesi gana tinkama balsa. :D

Paulytė rašė...

a, nu ok, iki šeštadienio pasiruošiu balsą ;]]]