sekmadienis, birželio 21

skundžiuosi

Leiskit pasiskųsti savo blogu gyvenimu. Blogas jis būna labai retai, bet jau kai būna, tai taip rimtai. Tai va, negalėsiu važiuoti pas Mildą, nes aš visai nesimokau ir išvis per daug visko noriu. Dar aš niekur nedirbu vasarą. Ir dar sergu galva, akimis ir apatiniais šonkauliais. Dar kartais man ateina dprs, kaip ir Mildutei. Na, aišku, ateina dėl to, kad gyvenu šūdų pakalnėj. Dar kažką norėjau pasiskųst, bet ai, nežinau ką. Nu pamiršau. Tiesa, gerai gyvenau tik nuo šeštadienio 13 val. iki sekmadienio 16 val.

Beje. Kamiu rašymo stilius panašus į Laimos. Koperis, tfu.

5 komentarai:

dambrauskienė rašė...

aš irgi labai gerai gyvenau nuo šeštadienio 13 val. iki sekmadienio 16 val. mhm.

∃x rašė...

;(

o koks yra kamiu rašymo stilius? ir koks mano? ta prasme, kokie jo individualūs bruožai?xD

Paulytė rašė...

hm. labai tu čia sunkiai užklausei :D taip lengvai rašot, konkrečiai ir be visokių nesąmoningų tuščiažodžiavimų :D ai, gal vėliau atsakysiu normaliau, sori :D

∃x rašė...

o kada vėliau atsakysi?:D

kamiūū rašė...

kai mokysimės apie kamiu :D