šeštadienis, birželio 13

Peržiūra

[12:12:22] paulytė: vaziuot kazin i svente ar ne?
[12:12:27] paulytė: nevaziuosiu
[12:12:29] paulytė: tingiu :D
[12:12:31] paulytė: kazkodel
[12:12:37] paulytė: turbut todel, kad ryte nuejau miegot
[12:12:44] paulytė: (monologas (sun))

Taigi. Birželio 12 d., vakar, pas mane namuose vyko Tūkstantmečio vaikų peržiūra. Namuose buvo 10 papildomų žmonių ir buvo labai smagu (sun) Dabar nejaukiai jaučiuosi, kai namie esu tik su tėvais :D Per mažai žmonių. Gerai, kad atvažiuos svečių. :D O šiaip tai ką mes veikėm. Agnė atvažiavo anksčiausiai, su ja pradėjom daryti krabų lazdeles tešloje (niam niam). Prieš keturias atvažiavo Aušra su Egle. Nu tos tai yra nesveikos. Atsivežė milžinišką pyragą, sausainių belekiek ir vaflių belekiek, paskui dar darė bananus su šokoladu, tai visko buvo belekiek ir žiauriai skanu ;D Ačiūū ;D Na, o šeštą pradėjo rinktis ir kiti žmonės ;D Neatsimenu, ką veikėm, bet turbūt nieką. O septintą prasidėjo 1000 vaikai. Kaip buvo juokinga ;D Jau buvom pamiršę, kiek juokučių vyko ten.. :D Be to, apie Kristiną gražų reportažą susuko :) Kristina jėga jėga jėga. O mes tai sėdėjom per naktį, kai prašvito, ėjom miegot. Tiesą sakant, tada jau buvo visai šviesu :D Gerai, kad ryte nešvietė saulė, nes ji būtų tai dariusi tiesiai į mano langą. Nekenčiu saulės. :D Padovanokit normalius roletus man, ačiū. Dar aš kosiu kaip senis ir kartais kalbu kaip senis, o Eglė tai išvis ;DDD



4 komentarai:

Tricksy rašė...

Kaip gerai, kai pagaliau praktiškai visus žmones žinau, tai įdomu žiūret :) O kaip suprast bananai su šokoladu? ;D

Paulytė rašė...

nu ten labai skaniai padarė. supjaustyti bananai ir aplieti šokoladu ir apibarstyti saldžiais riešutais. mmm

Tricksy rašė...

Omg, net seilė ištyso ;o

Paulytė rašė...

man irgi ką tik :D