trečiadienis, gegužės 18

kažkaip gal mėgstu velnius

Šiandien buvo smagi diena, nes buvau susitikusi su Linute!! Visus metus, kol esu Kaune, planavom susitikti, bet kada ji beparašydavo, tada aš mokausi.. Tai taip ir nesusitikdavom, tik vieną kartą, gal kokį spalį, netyčia susidūrėm gatvėj. O taip džiaugėmės, kai pasakiau, kad Kaune studijuosiu - va, galvojam, jau dažnai galėsim susitikti. NĖ VELNIO.
Dar šiandien buvau nuėjusi lievai atsiskaityti anglų. Nu bet nesuprantu kodėl, ale ta dėstytoja rašo man 10 išvien. Tai aišku, dėl manęs kad ir 11 tegul rašo, bet jaučiu tokią nesmagią neteisybę prieš kitus. Ai, bet ji visiems pažymį pakelia :D Tai gal tada ir nieko. Esmė yra tame, kad labai nemėgstu, kai mane spaudžia. Ji sako šiandien: "Tikiuosi rytoj iš tavęs sulaukti gero pristatymo". Nu ir tai taip įpareigoja, po velniais :( Geriau jau nieko nesakytų, nes dabar tai jausiu kažkokią nekokią įtampą vien dėl to, kad kažkas kažko labai iš manęs tikisi. Tad teks eit pasimokyt.
Ir paskutinė naujiena - nuo kitų metų būsiu grupės seniūnė. Velnias. Bet man taip nusibodo tas jausmas, kai prieš dėstytojus būna gėda vien dėl to, kad nėra seniūnės ar ji kažko nepadarė.. Tikiuosi, dėl manęs niekam nebus gėda, ir įsivesiu tvarką grupėj, po paraliais :D

Komentarų nėra: