trečiadienis, kovo 25

Bloga karma, bet gražiai atrodė

Kaip gerai, kad jau vidurys savaitės. Dvi dienos beliko ir nebereikės tramdyt mažių, paliksim juos d klasei, muahahaa ;D Šiandien vienas vaikas sakė man 'Eik nx'. Kultūra, kultūra.. ;D

O šiaip tai. Norėjau pakalbėt apie įvykį. Jau toks belekoks įvykis.. Skambino man iš LTV! ;D Naa, iš tų Tūkstantmečio vaikų. Jez.. Iš pradžių pirmą kartą nežinomas numeris skambino, kai stovėjau su Levita prie Brigės namų :D Neatsiliepiau. Nes jau nutuokiau, kas čia gali būt.. :D Ir dar keturis kartus skambino : DDDD Neatsiliepiau. Galiausiai, kai pagalvojau, kad kas bus, tas bus, atsiliepiau, kai skambino dar kartą. Tada buvau pas Levitą ir žaidėm Alias ;D Uch. Šiaip tai nebuvo labai sunkūs klausimai, nu tik kai kurie :D Gal į pusę ir atsakiau. Baisiai daug tų klausimų buvo, o aš streso būsenoj net neskaičiavau jų :D Nu bet nieko. Jei patekčiau, tai būtų.. Ūū jė ;DD Kai parėjau pas panas į kambarį, sakė, kad meldėsi už mane :D Smagu.

Šiandien repetavom salėj. Susikalėm su Kaze ;DDDD Nu ne visai, bet maždaug :DDD Ir repetavom, jė :D Pirmą kartą tą dainą ant scenos, su visais savo sumanymais.. O jau penktadienį reikia :D Aišku, kai mes kieti, tai ir pavarysim ;D Arba ne. Bet atlikau stebėjimus ir galiu daryti išvadą, kad kiti ten dainuos lėtas dainas, tik sėdės ir stovės, be jokių ten vaidinimų. O mes.. Na, kaip sakoma, cirkas atvažiavo :D

6 komentarai:

Sandra rašė...

Man irgi skambino, bet aš atskambinau šiandien tik, todėėėl rytoj man paskambins ir užduos 12 klausimų. : D Mes kiec. :D

Paulytė rašė...

ir tu dalyvauji? eeeeik tu sau, būtų kūl susitikt : DDD o tai tai. ten dvylika užduoda? man tiek daug atrodė.. :DDD

Indrė rašė...

tau tai kai bet kas skambina reikia melstis, kad bent iš 3 karto atsilieptum, kažkokia, ką aš žinau...bet rimtai :D

Paulytė rašė...

:DDDD nu sori. aš gal nemėgstu telefonu kalbėt. arba būnu jį kur nors numetus :D

Tricksy rašė...

;DD O kokius maždaug klausimus uždavė?

Paulytė rašė...

geriau parašysiu sms, nes dar kas nors, kas dalyvaus, o jam dar gal nepaskambino, perskaitys ir geriau už mane atsakys : DDD