sekmadienis, kovo 8

Varykit pirkt pigių knygų

O, kad ir dažniau taip vykdyčiau savo planus! Būčiau belekaip jė. Iš užsibrėžtų tikslų įvykdžiau šiuos:

  • Išverčiau vokiečių tekstą.
  • Parašiau jam pabaigą.
  • Išverčiau anglų tekstą.
  • Parašiau apie žmogų.
  • Perskaičiau biologiją.
  • Padariau lankstinuką.
  • Užpildžiau tūkst.vaikų anketą.
  • Paskaičiau knygą.

Aha :) Ir kaip jėga, kad Pegase tokios nuolaidos. Tėvai važiavo į Klaipėdą, tai paprašiau, kad nupirktų knygų :D Ir visos buvo, kurių prašiau :) Krikštatėvis, Džeinė Eir, Kaip aš tapau kvailiu ir Jūra vandenynas. Kai tik perskaitysiu Tylą, Skirgailą ir Sename dvare, imsiuosi tų :DDD Ilgas sąrašas. Todėl man reikia nusistatyti terminus. Turbūt taip ir padarysiu.

Dar labai fainas dalykas. Pagaliau linkomanijoj yra Twilighto DVDrip'as 8-) Šiandien žiūrėjau. Atrodo, lyg pirmą kartą žiūrėčiau ;D Tokia gera kokybė.. Ir išvis :D Labai seniai buvau mačius, tikrai labai seniai. Buvo puiku. Irr.. Man atrodo, kad pasidaviau bandos jausmui :((( Pas Brigitą pažiūrėjau vieną Gossip Girl seriją ir užsimaniau pažiūrėti visą serialą. Kol kas dar nepakvaišau ir nepanašu, kad taip nutiktų, bat hū nouz.. Kol kas turiu 12 serijų, šiandien pažiūrėjau antrąją :D Įdomu ten visai.

Ir aš turiu dar vieną susirašinėjimo draugą iš Amerikos.

5 komentarai:

Tricksy rašė...

Tu turi daug knygų, kurias nori perskaityt, o aš turiu daug filmų ;DD

O apie ką tas Gossip Girl?

Mo rašė...

Gavau laišką!

Pau. rašė...

monika, kaip gerai! pagaliau :D
hm. apie turtingą NY jaunuomenę :D apie neva tai tobulą gyvenimą.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tuoj patapsi amerikone.:(

Paulytė rašė...

stengsiuosi nepatapt, nes jie nutukę:D