pirmadienis, kovo 23

Pirmadienis

O mai gaž, kodėl pirmadienis turėjo prasidėt ŠITAIP?? ;o Iš pat ryto - trys blogybės. Vardinu.

  1. Atsikeliu, o lauke apsiniaukę. Nu čia dar nieko. Bet kai išėjau į holą ir pamačiau, kad lauke PRISNIGTA ir vis dar TEBESNINGA..! Nu tai sori.. Kai jaustis? Susinervinau :D O vakar toks gražus pavasaris buvo, toks gražus..
  2. Besidarydama pusryčius įmečiau dešrą į arbatą. No comments.
  3. Galiausiai, pjaudama tą pačią dešrą, jau paskutinį gabalėlį, įsipjoviau į pirštą. Valioo! Aš labai gabus žmogus 8-) Bet kad bent jau normaliai būčiau įsipjovus.. Nee, kur tau! Patį odos dangalą nusipjoviau, todėl dabar ten kyšo gyva oda. Jėėj. Na, bet bent jau per biologiją su Urte ištyrinėjom, kad ten yra eritrocitų (tiesiog švyti), trombocitų, fibrino siūlų ir leukocitų (labai tikiuosi, kad jų yra).

Tai va. O toliau tai nebuvo taip blogai, kaip atrodė, kad bus :D Nu ok, pradėjom budėt, bet vaikai bent jau šiandien nebuvo LABAI piktybiški. Bet ketvirtadienį, kiek pamenu, agresyvūs ten susirenka, tai tik spėk tramdyt.. O ketvirtadienis dar toli. Rašėm chemiją ir aš viską gerai parašiau. Kaip ir turėjo būti :D Per šokius šokau gerai, tik kaip man atsimint, kada reikia koją statyt šalia, o kada kišt tarp partnerio kojų?? ;DDD Čia man didžiausias rūpestis. Bet, nors ir nebuvo mano nuolatinio partnerio, šokau su Deimiu ir mums viskas labai puikiai pavyko :D Va taip. O prieš šokius mane ištiko šokas, kurio pasekmės buvo isteriškas juokas :D

Laukiam rytojaus :D Rašom istoriją. 36 datos + 41 sąvoka.

14 komentarų:

Linagilė rašė...

Kaip aš džiaugiuosi, kad JBG nereikia budėt :D ir kaip užjaučiu...

Nusileisk ant žemės! rašė...

Ta dešra buvo prakeikta.:D

VVM rašė...

čia tau Dievulis siuntė ženklus, kad sumuštinius valgyti rytais yra nesveika

Anonimiškas rašė...

Linga, o tai kas pas jus budi? :D Nu ir nesąąmonė..
O ne o ne o ne. Prakeikta dešra? :o Kas gali būti blogiau?? :(((
Mildute, hm. O tai ką man valgyt rytais? :D

Linagilė rašė...

Niekas nebudi, nes nereikia. Ten pas mus tipo kultūringi susirenka :D

Anonimiškas rašė...

bleemba, pavydžiu :D pas mus tai daunai vaikai, kurie sako, kad aš žiauriai atrodau su guminiais batais, nors tuo metu esu su kerzais :DDD

VVM rašė...

valgyk vaisiukus bananiukus ir salotytes

Paulytė rašė...

brangu ir nesotu.

VVM rašė...

NESOTU???????AR KADA BANDEI?????????

VVM rašė...

ir be to visai ne brangu, o dešra iš viso net nesveika, ten yra kraujo plazmos ir e621

Paulytė rašė...

trim pim pim :D

Linagilė rašė...

aha, pas mus gi nėra pradinukų. t.y. visi pradinukai, 1-4 klasės, tik tiek, kad tiems pradinukams mažiausiai 15-iolika metų :D gal dar koks 14-iolikos pasitaiko :D
senojoj mokykloj atsimenu pirmokai dar ne tokiais žodžiais svaidėsi... fui.

VVM rašė...

oho kaip įdomu į mano komentarus atsakyti "trim pim pim" xD

Paulytė rašė...

pradinukų koridoriuose budėt tai išvis katestrioofa ;DD bet ir mūsų ne ką geriau. ateina 'kietų' septintokų-aštuntokų 8-)