trečiadienis, kovo 18

Shelter. Graži daina.

Vakar net nebuvau prie kompo, aš belekaip kieta dėl to ;D Ir dainuoti iki užkimimo yra labai faina. Ir iš viso. Perskaičiau Skirgailą. Nesąąąąmonė. Tikrai, pieva totali :D Bet jei ir kitos dramos tokios, tai ką žinau.

Šiandien per pirmą pamoką repetavom :) Labai baisu, kad ta daina Follow Me pasidarys tokia pati, kaip Laisvė :D Na, tiesą sakant, jau po truputį darosi. Bent jau galvoj visą dieną skamba, tai faktas :D Sėdim su Šariu per politologiją ir niūniuojam.. Nelabai sveikų žmonių elgesys :D Dar labai įdomus dalykas. Su mūsų suolu galima plaukti! Labai faina. Skaitai skaitai, tūkšt ir pasislenka tekstas į kairę. Tada pastumi į dešinę. Tada jis vėl į kairę. Ir žaidi taip. Gal reikėtų pasidaryti burę ir išsikelti piratų vėliavą? Būtume piratai 8-) Tada išsipildytų mano svajonė turėti kablį vietoj rankos, o Šaris galėtų turėti medinę koją. Tipo nefaina? Aha, man irgi atrodo, kad mano protas išėjo pasivaikščiot..

7 komentarai:

VVM rašė...

i can't find shelter in this world..... i'm searching for another world..... where i'll feel safe - feeee-feeel safe!

Paulytė rašė...

jė.

Linagilė rašė...

ė, Paule, Paule, aš irgi svajoju apie kablį! Jis tooooks geras daiktas. Galėtum nugarą pasikasyt gerai taip :D

Anonimiškas rašė...

;DDD arba ka nors pakibinti : DD

Sandra rašė...

Su dėde kabliu lengviau žvejot ungurius. : D

Linagilė rašė...

Gėjau, aš dabar be sąskaitos, atsiprašau. Kai pasipildysiu, būtinai parašysiu.

Paulytė rašė...

ou. lauksiu, urvine boba :)