pirmadienis, kovo 16

fbvdsfvsdfkv

Kai turi visko tiek daug parašyt, tai net nebežinai paskui, nuo ko pradėt ir ką pasakot.

  • Penktadienį vakare (apie 21 val.) buvau pas Indrę. O, Slavikai, gimtoji žeme!
  • Šnekėjom, daug šnekėjom :) Užmigom gal apie trečią. Nors iš tikro tai nežinau, kada, nes neturėjom po galva laikrodžio (kad kiaušialąstėms nepakenktų).
  • Pabudusios dar pašnekėjom.
  • Pusryčiavom kartu su močiute :D Sužinojau, kad vandens ir baloj yra, kad ištiesinti plaukai atrodo kaip numyžti (aha, buvau kaip tik išsitiesinus), kad mes su Paulium draugaujam dar labai trumpai ir kad ji ne tokios mados, kad perkalbinėtų žmones. Ai, dar sužinojau, kad nebepardavinės silpnų lempučių.
  • Susitikau su Paulium 8-)
  • Laimėjo Žalgiris!! ;DDD
  • Važiavom pas Mildutę :) Jez, kaip pas ją smagu! :)
  • Žaidėm alias, valgėm graikišką patiekalą, kuris neatsimenu, kaip vadinasi, valgėm picą ir žiūrėjom Twilight'ą su lietuviškais titrais ;D
  • Sekmadienį žiūrėjom Lūšnynų milijonierių. Kūl.
  • ObuolIAI po 1.39-2.99 Lt
  • Buvau pas Ramunę! :) Ten sutikau ir Sutkų, kuris klausė, kaip man sekasi meilės reikalai ;DDD
  • Buvau pas lėliuką, kuris man labai šypsojosi :)
  • Ir važiavau namo. Važiuodama skaičiau Skirgailą ir vos neužmigau nuo šios veiklos :D Fui fui fui.

O dabar daug repetuosim su anglų grupe, kad gerai pasirodytume ir laimėtume. Nesvarbu, kad ten net ne konkursas, o tik festivalis. Svarbiausia gerai nusiteikti 8-)

5 komentarai:

VVM rašė...

TZATZIKI xD dar žiūrėjom šimtadienius, gėrėm lenkišką kubuš it lietuvišką putojantį vyną, dar jeigu apie valgį, tai ir smeigtukus su dalykėliais valgėm ir kodėl pamiršai paminėti, kad alias žaidė ir mano mamytė, kuri žaidžia labai kietai ir puikiai vaidina girtą????xD

VVM rašė...

ne IT o IR

Anonimiškas rašė...

sori, mildute. na, bet kadangi tu jau paminėjai, tai aš atskiro įrašo nerašysiu :D

Linagilė rašė...

Pagaliu susitikot. O aš vis galvojau, jau ar dar ne :)

Anonimiškas rašė...

:) kokia tu mielaa :)