sekmadienis, kovo 29

O čia mes! Susireikshminę.

9 komentarai:

Mo rašė...

Kokie kostiumai! Kokia choreografija!
:D

Šiaip jėga :) O nesušalot?

Nusileisk ant žemės! rašė...

Tu žaviausia, o už juos manau net aš geriau groju.:DDDD

Paulytė rašė...

Monik, dergiesi? : DDD
Patikėėk, kaip buvo karšta.. gerai, kad tik tiek buvom apsirengę ;D
Pauliau, dėkui (: Apie grojimą tyliu.:DDD

Tricksy rašė...

Iš kur tokią suknelę gavai???

pau. rašė...

:DDDDD paskolino Levitukas :)

Mo rašė...

??
Šiaip aš giriu jus.

Nusileisk ant žemės! rašė...

Aš tai ne, kodėl tyli? Manai, kad aš nemoku grot?:D

Pau. rašė...

Monika, ačiū :D*
Pauliau, aš taip nesakiau :D Tiesiog ignoruoju bet kokius reikalus, susijusius su grojimu gitara : DDD

Vilius rašė...

Sveiki. O gal turite visą koncerto įrašą? Yra žmonių, kurie labai norėtų pamatyti savo pasirodymus iš to koncerto. Ar tai būtų įmanoma? :)