antradienis, gegužės 19

Dovanos.

Parodysiu, ką gavau dovanų :D Niekad nesu tiek gavus.. :D

1. Nuo bendrų draugų.




2. Nuo Aušros. (nu faaak, kažkodėl pabraukia it kokią nuorodą)

3. Nuo Gario, vadinamo Indre.
4. Nuo Mariaus ir (?) Tado.
5. Nuo Justės. O pyragėlių tai buvo 18, dabar tiek jau nebėra, bet kookie skanūs. Keista, kad išvis dar yra :D

6. Nuo Urtės.
7. Nuo Pauliaus.




8. Nuo Mildutės.



9. Nuo Dovilės.
10. Nuo Ilonos ir kažkokios kitos klasiokės (abiejų nepažįstu :D).

11 komentarų:

Tricksy rašė...

Ale ne per gerai tau čia tiek daug? ;DD

VVM rašė...

fui galėjai nefotkint tų negaliojančių kuponų.xD

hanami rašė...

blem kai fainiai... norėčiau tiek daug ir geru... ypač patiko 6, 3 ir visi.... fainai ;D

Paulytė rašė...

ne per gerai ;DDD labai jėga tiek gaut :D
mildute, jei nebūtum pasakius, tai niekas ir nežinotų, kad tie kuponai negaliojantys :D

∃x rašė...

o, tu irgi gavai negaliojančių kuponų nuo mildutės:D
aš tai turiu tokį patį eifelio bokštą. spėju, kad čia iš prancūzijos xD

Paulytė rašė...

aha, iš prancūzijos :D o, tai tu irgi gavai tokių kuponų? jėga :D faina gauti negaliojančių kuponų.

VVM rašė...

kaip tai irgi? o kas dar gavo nuo manęs negaliojančių kuponų? :D

VVM rašė...

bet rmt geriau galėjai nufotkint ten fainesnių dalykų. bet kadangi nenufotkinai,tai aš pati pasakysiu:DDDDd tai va ten buvo kortelė (galiojanti), kad kuras būtų 10 ct pigesnis, dar lipdukas AŠ PIGUS - TU NESAUGUS, dar piešinėlis, dar atvirukų man atrodo ir dar kažkas :D

∃x rašė...

na aš negaliojančią skrajutę, su kuria galima pigiau nueiti į metro klubą

∃x rašė...

(gavau)

Paulytė rašė...

nu sori, mildute, fotkinau visumą :D