penktadienis, gegužės 8

Žoodž, galvoju, gal papasakoti apie vakar dieną. Nu tai turbūt ir papasakosiu, jei spėsiu, nu bet turėčiau. (tuščiažodžiavimas) Taigi.

Vakar buvo ketvirtadienis. Per istoriją Šaris buvo labai šnekus, tai mes beveik visą pamoką ir prasišnabždėjom ;D Per šokius mankštinomės 40 minučių. Man kelnės prie kojų prilipo net :D (inversija) Po šokių nebuvo etikos, iš chemijos išsiprašėm, tai įvyko įvykis. Dabar klausyk, Pauliau. Kada tu mane pakviesi į svečius??!! Nes aš jau tuoj būsiu buvus pas visus, tik ne pas tave (ištaiginga veranda nesiskaito). :DD Užknisi :DDD Tai va. Nuėjom į Iki, nusipirkom makaronų ir sūrio ir ėjom gamintis. Tiksliau, Virgis gamino, o aš žiūrėjau ir galvojau, kad kaip gražu, kai vyrai daro valgyt :DDD Ir valgėm skanių makaronų, kuriuos turėjau valgyt su negražia šakute, dėl ko baisiausiai supyko V. mama :DDD Ahaa. Pavalgėm (persivalgėm), paklausėm muzikos (tfu, taigi visą laiką ją klausėm), pažiūrėjom nuotraukas, grįžo Gediminas, galiausiai ir tėtis :DDD Gerai, kad mums jau tuoj teko išeiti, nes tądien buvo ir koncertas mokykloj.

O koncertuoti buvo labai faina. Ant scenos lipau 4 kartus. Pirmas kartas buvo su normaliais gimnazistiškais rūbais, dainavom su ch. Tada po dainos greiiiiitai bėgom su mergaitėm persirengt į savo vasarines sukneles. Labai negerai, kad aš stringu toj suknelėj. :DD Ir iš viso. Nu ką. Uždususios nulėkėm vėl į muzikos kabinetą, kur mergaitės sakė, kad mes labai gražiai atrodom :D Ir tokios uždususios lipom ant scenos. Vėl su ch., taigi aš, Aušra, Agnė ir Urtė išsiskyrėm su savo nepadoriais apdarais. :DD Po tos dainos turėjau staigiai perbėgt į kitą scenos užkulisį :D Todėl, kad iškart po to turėjom dainuoti Follow Me. Taip, mes dainavom ją per baigiamąjį ;DD Visi daug daug plojo. O Šaris buvo su tautiniais rūbais, nes po Follow Me jis šoko :DDD Žodžiu.. Gaidynas :DD Naa, o po šokio VĖL turėjom dainuot. Kadangi tai buvo baigiamoji daina, tai po jos teko ilgai stovėti ir karštėti ant scenos, ir šypsotis. Tai va. Kai baigėsi viskas, buvo palaima, nors vis dar buvo baisiai karšta.

Grįžau apie nežinau kada, bet namų darbus baigiau pusę vienuolikos. Mat reikėjo pasiruošti testui (ai), išmokti žodžius, parašyti formal letter ir išmokti biologiją, ką aš dariau visiškai be reikalo. Todėl, kad šiandien nėjom į biologiją. Kadangi nesugalvojau, ką pasakyt, kodėl ji mane turėtų išleisti, tai tik šypsojausi. :D Uždavė, ką toliau perskaityt ir išėjom. Pirmą kartą gėriau arbatą Špitolėj ;D Ačiū :)

O rytoj varom koncertuoti į Brigitos močiutės auksines vestuves. Dar nesugalvojau, ar likt nakvot. T.y. ar likt nemiegot. :DD Gibelis.

5 komentarai:

Tricksy rašė...

Kietai auksinės vestuvės 8-)

Nusileisk ant žemės! rašė...

Kadangi aš nemoku gaminti, todėl ir nekviečiu tavęs į svečius. Be to, tu vis koncertuoji ir koncertuoji, tad tau nebus laiko.:D

Paulytė rašė...

aha, Juste, kietai, aš irgi laukiu savo auksinių ;DDD
pauliau, jau tu kai pasakai, tai nei juoktis, nei verkt :DDD pakviesk!!

Nusileisk ant žemės! rašė...

aš pamąstysiu.:D

Paulytė rašė...

per ilgai tai darai :D