sekmadienis, gegužės 31

Vakar pažiūrėjau Trainspotting, kurį atsinešė Virgis. Nu abu pažiūrėjom :D Nesupratau pavadinimo esmės :D Traukinį ten parodė kokius du kartus :DD Gal reikia perskaityt knygą, gal ten atsiskleistų.. Bet kol kas naujoms knygoms absoliučiai nėra laiko ir vietos grafike ;D Todėl apsieisim ir be esmės.

Jaučiu vasarą. 8-) Pamokų beveik nebūna, arba į jas reikės eiti tik nuo 12.30 val. :D Ateinančią savaitę pagaliau pabaigsim teoriją, tad nereikės vakarų leisti tramdant akis, kad neužsimerktų. Gv. sakė, kad man tinka nešiotis gitarą, tai gal reiktų pradėt mokintis ja grot? ;D

Birželio 12 d. mane rodys per televizorių. Ir vanduo pas mus martinio skonio.. ;DD

11 komentarų:

VVM rašė...

aš tai parsisiunčiau tą filmą apie traukinius, bet vis nepažiūriu. planavau su pauliu, bet jau nepavyks. tai tikriausiai ištrinsiu, ba užima vietą.:D dar kažką norėjau pasakyti.

VVM rašė...

ai va. norėjau pasakyti, kad išmoktum groti gitara, nes paulis man paliko elektrinę, tai kai atvažiuosi, galėsim groti. elektrine labai smagu groti.:D

Paulytė rašė...

:DDD neištrink, pažiūrėk, geras filmas. ir aš kaip tik šiandien paskaičiau, kad tie traukiniai nė prie ko :D tad labai gerai, kad nesiėmiau ieškoti gilių prasmių.

o gitara tai aš vis tingiu mokintis. sori. nu gal kada nors.. reikia! :D

∃x rašė...

aš kai žiūrėjau trainspotting, tai ne tik kad pavadinimo nesupratau, bet ir išvis nieko ten nesupratau visiškai, nes kalbėjo britiškai:D

Paulytė rašė...

tai kad ten škotiškai kalbėjo :DD (neklystu, v?) aš irgi būčiau nieko (beveik nieko) nesupratus, bet buvo titrai, tai valio jiems :D

v rašė...

Taip ten buvo fucking skotiskai. Bet labai cool akcentas. 8-) Neikandamas ir nesuprantamas, bet labai gerai skamba. :D

Tricksy rašė...

Aš taip ir maniau, kad birželio 5 tavęs nerodys, nes per reklamą šio penktadienio nemačiau tavęs ;/ Tai šūdas, šitiek laukt ;D

O tai tau patiko tas Trainspotting? Aš tai žiauriai nemėgstu britų (škotų) akcento, nė velnio neįmanoma suprast ;D

VVM rašė...

aš kaip visad ne i temą, bet the kooks labai fainai škotiškai dainuoja, tai tiek. :D

Paulytė rašė...

:DDD
o man tai ta šnekta jų irgi patiko, taip juokingai skamba.. :D
juste, patiko, aha :) viskas, kas apie narkomanus, man patinka :DD

∃x rašė...

sori kad neatsikriu britiško ir škotiško akcento;(

Paulytė rašė...

nk ;]]]