penktadienis, gegužės 1

Ką šiandien veikt??

Vakar buvo Miiiilduuuutėėė!! Kaip smagu kaip smagu ;D Ir visas vakaras buvo smagus, ir dabar baisu eiti į anglų :D O šiaip tai frypėj labai juokingi horoskopai. Parodysiu savo šiandienos ir rytdienos.

Šiandien.

Pasidžiaukite, jei šią dieną teks pamatyti ar ilgiau stebėti bobulytes sėdinčias ant suoliuko ir apie daug ką kalbančias, rymojančias. Niekas nepastebėtas nepraslįsta pro tokių bobulyčių akis, neleiskite ir jūs pražiopsoti sėkmingų dienos momentų, kurių žada būti ne vienas.

Rytoj.

Jei šį savaitgalį nuspręsite praleisti su draugais, vargu ar sulauksite tokio poilsio ir pasitenkinimo, kokio tikėjotės, nes bus gana sunku bendrauti su draugais, jie stengsis jus įtraukti į savo emocinius srautus, į savus konfliktus su visuomene ar su šeimos nariais. Tiesiog, šioje dienoje gali rastis akimirkos, kuriomis galvosite sau: „na ir ką gi aš čia veikiu?“

Šitas tai išvis nesąmonė, nes kaip tik rytoj visą dieną ir dar gal ne dieną (nes dar vis neapsisprendžiu, sori) būsiu su draugais. Tai jei pati to noriu (būti su jais), tai kaip galiu galvoti, ką aš ten veikiu. Ir iš viso. Horoskopai saks. :D

Šiandien atsikėliau apie pusę dvylikos, laukiu giminiečių desanto.

5 komentarai:

VVM rašė...

Ojojoj, aš Paulina, man 17 metų ir aš visai neįdomiai aprašiau vakar dieną.:D

Paulytė rašė...

:DDDD noriu, kad tu aprašytum. sry ;]]]

VVM rašė...

nimoku ;[

Paulytė rašė...

mokėk.

VVM rašė...

Ojojoj, as Paulina, man 13 metu ir as nurodineju vyresniems.