trečiadienis, gegužės 13

Žvejų dainos.

Vakar buvau koncerte :) Smagiai pasikultūrinau. Viskas vadinosi „Žvejų dainos“. Atliko dainų ir šokių ansamblis Lietuva. Damn, kaip jie varo.. Norėčiau užaugusi ten dainuoti 8-) Na, bet man nepavyks, nes ką tik perskaičiau, kad ten dainuoja tik Lietuvos muzikos akademijoje arba aukštesniosiose muzikos mokyklose vokalo studijas baigę vokalistai, o taip pat muzikos akademijos absolventai, turintys choro dirigento išsilavinimą ;DD Nu nieko. Jie vis tiek belekaip kūl. Neprailgo laikas tikrai, labai geri įspūdžiai ir t.t. ;D

O buvau tai aš su Virgiu, jo broliu, jo seserim ir jo sesers drauge. :D Gaaž, iš pradžių tai jau belekiek laiko prieš tai pradėjau jaustis nejaukiai, nu tai ir vakar dar truputį ;D Nei sesers, nei draugės nepažįstu (nors pastaroji tai man baisiai matyta). Bet ai ;D Kas man rūp! Po koncerto važiavom į Akropolį. Aplankėm knygyną 8-) Ten kaip visada smagu ;DD Prabuvę ten kažkiek nemažai laiko, prisipirkę krūvą (tikrai) knygų (tiksliau, Jolita prisipirko), ėjom į piceriją. Todėl ir grįžau vėlai. Sori :D Bet kaip smagu buvo! :) Sesuo tokia laabai faina ;D Ką žinau, tokia labai labai ;D Džiaugiuosi, kad važiavau, kad neišsigandau nepažįstamų, kad su ja susipažinau, ir iš viso :D Pavydžiu tokios sesers ;DD

O dabar reklama. Prašom visi šakiečiai ir aplinkiniai gegužės 31 d. eiti į Lietuvos ansamblio koncertą kultūros centre ir birželio 20 d. į tų pačių gėrių koncertą ant Sudargo piliakalnio! (nu arba prie) Nebūkit nuodėmingieji, praleidę tokia progą ;D

6 komentarai:

MMV rašė...

O sesers drauge sake, kad tu jai labai panasi i jos kambarioke! Magija.. :D

pau. rašė...

:o it's a magic.. (gvidas style) :DDD

VVM rašė...

aš tai buvau jau du kartus Lietuvos koncerte, man irgi labai patiko, bet iš tikrųjų vieno iš to karto neatsimenu. ;s ir dar nedrįsk kalbėti apie Šakių rajono šventes, nes pati FUIFUIFUI negrįši per žiobrines namo. Bū!

VVM rašė...

ir ten mano nike nėra klaidos, aš esu VVM.:D

MMV rašė...

Malonu susipazinti VVM. Ka reikstu vidurine V raide? :D

VVM rašė...

ir man malonu
ir VVM turi slaptą reikšmę, negaliu išduoti. xD