trečiadienis, spalio 31

Auka su pūsle.

Bas.
Turiu ant delno pūslę ;x Nemėgstu grėbti lapų. Iki tamsos.. ;/ Fūū. O kapai nukloti ąžuolų vainiku. Rudu. Jak. Ruduo.. Kodėl tie visi geltoniraudonižali ir dar balažin kokie lapai negali laikytis ant medžių? Tada, kai atsibostų, arba ateitų tokia valstybinė šventė, kaip lapų naikinimas, nusiurbtume juos visus iškart. Ir būtų tvarka! Bet nee.. Kur tau! Grėbi, žmogus, kaip už tėvynę. Ir to pasekoje paskui nešioji pūsles, kurių kada panorėjęs nenusiimsi.
Pūslės trukdo laisvam bendravimui.
O aukoms gyventi gera. Ypač kai tokia esi ne viena :) Ir man nesvarbu, kad tai iš tikrųjų vadinama priklausomybe. Priklausomybė yra pavojinga. Ir taip, pripažįstu, ji tikrai man jau išsivystė. Bet sustoti neina. Toks jau priklausomybės bruožas. Nenoriu išsigydyti. Taip, vėliau galiu tapti paaugle, kandžiojančia aplinkinius xD Bet man tai nesvarbu. Svarbu, kad šiuo metu gerai jaučiuosi.
Laima, nepyk, bet tai tiesa xD
---
Anbo - Lengvai.mp3

5 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Mano draugė auka. ;D
Aš džiaugiuosi, kad mes tokios net dvi. O gal dar surasim pasiekėjų?

Ir velniškai daug pas jus ten grėbiamo ploto.. ;D

Paulytė rašė...

xD Kas teisybė tai ne melas :) [dėl ploto ;D]
O dėl pasekėjų nežinau. Tegul neraskim :D Man su tavim dviese smagu labai :D

Anonimiškas rašė...

tai čia ir narkomanas gali taip pasakyt. 'svarbu, kad šiuo metu gerai jaučiuosi'. xD
aš nepykstu iš tikrųjų. kad tu žinotum, kokių aš priklausomybių turiu arba tuoj turėsiu...
;DDDD

Anonimiškas rašė...

xDD Tai gerai, nepyk :D
Na tai tame ir esmė, kad aš jau kaip narkomanė xDD Ir ne tik aš.

Indrė rašė...

Pūdių kerėpla;D