trečiadienis, spalio 31

Trakiškis pavaldo xDD.

Tai neįmanoma. Tai negali būti tiesa ;D Ne ne ne. Nes.. Nu.. Aš buvau pas Inetą xDDDDD To nežinodama.
Taigi. Viskas buvo taip ;D Mes kažkada Trakišky [prie Panevėžio] darėm susitikimą su afganais. Nu su tečiotarnybosdraugais. Ir taip jau nutiko, kad tokiam baltam name, kuris yra į kairę ;D Ir.. Šįvakar su In pasvaigom, kaip būtų jea sutikti kartu Naujus. Nu ir prasitarė ji apie Trakiškį. Aš irgi. Papasakojau apie baltą namą.. ;D Pasirodo.. O jergau xD Tas namas yra Inetos šeimos xDDDDDDD Pasirodo, jie nuomuoja tą namą.. ;DD Bet taip nerealu ;DDDD
Išsiaiškinus tokį svarbų faktą, matyt, mums tikrai lemta kada nors susitikti :DD Gal net artimoj netolimybėj.

2 komentarai:

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Aš dar pati negaliu patikėti. xD
Kokia jė čia. ;D

Ne, nu bet tu pas mane buvai!!

Paulytė rašė...

Buvau! Buvau! Buvau! Jėėėė! xDDDD