pirmadienis, spalio 29

Hiperbolė-Sugrįžk

Aš viską, viska užmiršau
Ir viską tau seniai atleidau
Sugrįžk, sugrįžk, vardu pašauk
Tu vėl gyvensi manyje.
O jeigu ne, o jeigu ne,
Tai susitikime per klaidą.
Aš viską, viską užmiršau,
Ir viską tau seniai atleidau.
O aš taip myliu, aš taip myliu
Prieš šitą jausmą meilė
Tik aidas tolimo griaustinio...
Įsiliepsnojęs ilgesys
Širdies išdegino kraštelį,
Ir ašara lyg debesis
Nuplovė nuoskaudos šešėlį.
O aš taip myliu, aš taip myliu,
Kad rodos ir tavy galiu...
Uždegt didžiulę jausmo ugnį
Tik ta bedugnė, ta bedugnė...
Skiriama M.B. ir I.S.


8 komentarai:

Anonimiškas rašė...

OOPS NO VIDEO :S
danke

Anonimiškas rašė...

Nesuprantu, kas darosi.. :s

Paulytė rašė...

JAU RODOOOOOO ;D

penkeri rašė...

:>> Viens du trys - jūs zajabys! ;D
Užsikrčiau ir šita daina dabar groja jau kokią valandą.

Anonimiškas rašė...

xDDD Šita daina šiaip labai graži :) Nu aišku su mūsų atlikimu niekas negalėtų lygintis, bet.. ;D

Indrė rašė...

;/

Anonimiškas rašė...

Indre. Susitaikyk, kada nors vis tiek kas nors pamatys mūsų šlovės alėjos video.. ;D

Anonimiškas rašė...

Net mano sesė sakė-wow. Ir dar klausė ar čia Paulytė ar dainininkė dainuoja. O jau šokis koks puiku! Jė!!! B)