sekmadienis, spalio 7

M.M. jea, bet man vis tiek geriau P.B. xD

Laba diena.
Parašysiu ir normalų įrašą xD O ne tik tokį, kuriame yra reklama.. (:
Taigi.
Vakar perskaičiau tookią gerą knygą. Meg Cabot „Princesė rausva suknele“ vadinasi. Tai yra penktoji, paskutinė, serijos apie princesę knyga. O gaila. Man šias knygas visada būna labai liūdna baigti skaityti.. Tai va. Po to perskaitymo pradėjau svaigti apie Maiklą xDDDD Jis yra knygos herojus. Tobulas. Betžinomataitikknyga. Gerai bent tiek, kad ne aš viena dėl jo ten taip svaigstu xDD Neviešinsiu, kas dar, nes tikriausiai tam žmogui nepatiktų. Šiaip ar taip, ta knyga vis tiek yra labai labai be galo jea.
Labai pasiilgau mamytės.. Nesvarbu, kad ketvirtadienį vakare ją jau pamačiau, o šeštadienį [vakar] teko su ja atsisveikinti. Ir nesvarbu, kad ji atvažiuos penktadienį. Ir turbūt ne tik ji, o ir mano kiti brangiausieji žmonės! Bet vis tiek mamytės trūksta ;/ Visgi aš buvau pripratus, kad kiekvieną dieną su ja matausi ir viską papasakoju. O dabar tam yra tik tėtukas, kurį, beje, irgi ne taip dažnai, kaip norėtųsi, matau. Bet nieko..
Vakar tetis paklausė, ar mums čia gerai gyvent. Tai taip sakant vos neapsiverkiau ;/ Nes rimtai sugraudino toks klausimas, gerai net nežinau, dėl ko. Tiesiog labai pasiilgau savo nuostabių draugų ir mamos.
O penktadienį, per mokytojų dieną, buvau nuėjusi į Kriūkų vidurinę, pas savo klasiokyčius;) Ta proga ir pasveikinau auklėtoją ir pirmąją mokytoją. O buvo taaip smagu, labai džiaugiuosi, kad ten apsilankiau:)) Nes Evaldas, Ričardukas ir Andriukas yra nepakartojami ;D Pirmiausia, tai kai tik atėjau ir sustojau šnektelėti su mokytoja Patašiene [pirmoji mano mokytoja], tai iš už nugaros mane kažkas užpuolė :D Pasirodo, tai buvo Evaldas, kuris mane apkabino ir dar pradėjo sukti xDDDDD Bajerūnas. Po to sekė Andriuko, Ričarduko ir Aurimo apkabinimai :D Ir paskui jau likusią dienos dalį [kiek buvau toj mokykloj] praleidau su An., E. ir R.. Jie yra puikūs draugyčiai:]] O paskui An. net rožę padovanojo ;D Sakė, kad pasiilgo :D Be galo miela. Dabar laukiu jų Kretingoje, sakė, atsilankys svečiuosna;D O būtų labai smagu, tikrai tikrai.
Tai tiek iš mano varpinės.
P.S. Šifruotas pavadinimas man patinka;D
P.P.S. Laima, prisiminiau, kad tu man turi kažką iš Čekijos xDD

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

m.m. jea, p.b. geriau, bet a.m. vis tiek gražiausias xDDDDDDDD

p.s. taip, turiu kaiką iš Čk. ir man jau atsibodo jį laikyti savo namuose xD

Anonimiškas rašė...

xDDDDDDDDDDDDDDD sukėlei juoko bangą žinok xDDDDDDDD nukąašgaliupasakyt. a.m. pavaldo xD

tiesą sakant, tai tu palikai mane be žodžių xDD

P.S. tai greičiau kaip nors persiųsk autobusu, jei atsibodo ;DD

Anonimiškas rašė...

na, svarbu, kad saldainio neprarijai xD

atobusu nesiųsiu :p

penkeri rašė...

Marlyn manson gerai, bet dar geriau Putnu Balle? :>
Taip pagalvojau iš pradžių.
Po to supratau, kad P.B. gali būti ir jis. ;D