pirmadienis, spalio 29

Trys drambliai.

Kartą ėjau pasivaikščioti į kalnus. Horizonte pamačiau aptvarą. Aplink nebuvo jokių žmonių.. Tame aptvare ganėsi keistos būtybės.. Nusprendžiau prieiti arčiau ir pažiūrėti, kas ten. Ėjau gan ilgai. Bet labai norėjau pasiekti savo tikslą.. Pagaliau priėjau. Aptvare ganėsi drambliai. Truputį nustebau.. Na, juk ne kiekvieną dieną pamatai kalnuose besiganančius dramblius. Jie buvo trise. Visi buvo skirtingi.
Pirmasis, kurį pastebėjau, buvo nusisukęs nuo manęs. Nežinau, kodėl būtent jis pirmasis patraukė mano dėmesį. Nusprendžiau prie jo prieiti. Perlipau per aptvarą ir drąsiai nužygiavau prie liūdnojo dramblio. Norėjau pažiūrėti jam į akis, bet gyvūnas nuo manęs vis nusisukdavo.. Nesupratau, kodėl jis taip elgiasi. Mėginau paklausti, kas jam nutiko, tačiau nesulaukiau jokio atsako. Pamačiau ant jo odos ašarą. Pati nejučiomis susikrimtau.. Nenorėjau, kad šis dramblys liūdėtų. Norėdama nuvyti pilkas mintis nuėjau prie kito aptvaro gyventojo.
Šis dramblys buvo linksmesnis. Jis švelniai palietė mano veidą savo straubliu ir pakuteno. Nusijuokiau. Pūkeliai, esantys ant straublio, išties maloniai nudžiugino. Jaučiau, kad šis dramblys labai nori bendrauti. Neištariau jam nei žodžio, nes jis kalbėjo akimis. Labai mielas dramblys. Jis pastūmėjo mane link trečiojo.
Trečiasis dramblys mane iškart atbaidė. Ne, ne dėl to, kad jo bijočiau, ar kad jis manęs bijotų. Tiesiog jis elgėsi atgrasiai. Nenorėjau žiūrėti į šį dramblį. Bet akies kampučiu pamačiau, kaip jis stumtelėjo liūdnąjį. Labai supykau ant jo. Pribėgau prie nusiminusio dramblio ir jį apkabinau. Leidau jam suprasti, kad neleisiu jo skriausti. Mano nuostabai, dramblys man liūdnai nusišypsojo. Liūdna, bet tai buvo šypsena. Aš jam taip pat nusišypsojau. Arogantiškasis dramblys demonstratyviai nusisuko. „Na ir gerai“, - pagalvojau.
- Laikykis, - pasakiau liūdnajam drambliui. - Neleisk savęs skriausti. Niekas neturi tam teisės.
Ėmė temti. Pasukau namų link. Drambliai man mojavo straubliais. Mėgstu dramblius. Kai pasiekiau tą vietą, iš kurios pirmą kartą pamačiau aptvarą, atsigręžiau atgal. Iš jo išlipo trys žmonės. Jie man pamojavo. Aptvare dramblių nebebuvo..
Skiriu Inetai.

4 komentarai:

Anonimiškas rašė...

man priminė tai, ką vakar rašiau apie alfa, beta ir gama. na, skaičius trys, ir žmonės :)

Anonimiškas rašė...

Hm. Gaila, nežinau, ką rašei.. ;>>

Anonimiškas rašė...

gal kadanors... parodysiu, bet šaip man gėda, kadangi neturiu talento.

Anonimiškas rašė...

Bet tikiuosi, kad parodysi vis tiek. Visi turi talentą. Tik didesnį/mažesnį/išlavintą/neišlavintą.