trečiadienis, spalio 31

Ineta.


Mano 200, jubiliejinis, įrašas bus skirtas vienam individui ;D Kokiam, matosi ir iš pavadinimo. Kam nesimato, prašom pasitarti su gydytoju arba vaistininku.
Taigi, Ineta. Ką galėčiau apie ją pasakyti..
Susipažinom mes interneto platybėse.. :) Nežinau, kaip artimiau susibendravom. Šiaip gan tikėtina, kad paprašiau jos padaryti man tokį darbelį su HP ;D Bet iš tikrųjų nepamenu. Man ir nereikia. Taigi. Man patiko Inetos sukurtas forumas. Kai jis persikėlė, persikėliau ir aš.. Taip mes vis daugiau bendravome. Nežinau, kada pasidarėme tokios draugės, kad ji net pradėjo tartis su manimi kūrybiniais [foruminiais] klausimais. Nežinau, kada pasidarėme tokios draugės, kad pradėjome susirašinėti ir sms žinutėmis. Bet svarbiausia, kad tokiomis tapome :) Juk taip? Sukūrėme savo bendrą darbą. Labai mielą :) O pastaruoju metu išvis LABAI daug bendraujam. Labai jė. Nuo ryto iki vakaro :) Taip net keista būtų, jei neparašyčiau Inetai ;>> Patinka kartu su ja svaigti, nes žinau, kad ji nepasijuoks iš manęs :) Tiesiog.
Kokia yra Ineta arba kokią aš ją matau.
Man ji yra miela, šilta asmenybė. Taip, asmenybė. Vienintelis man pažįstamas žmogus, per tiek laiko, kiek su ja bendrauju, labiausiai subrendęs. Tai čia gal metai. Arba mažiau.. Džiugu :) Labai draugiška ir linksma. Nepikta. Optimistė. Protinga. Ir visokia labai labai :) Smagu ją pažinoti.
Apskritai didžiuojuosi turėdama tokių draugų :] Ir..
Inečiuk, labai noriu laiško iš tavęs xDD

3 komentarai:

eMJot rašė...

Oho, kaip Tavasis blogas atsigavo. 15 minučių turėjau ką veikti. Labai gražūs šie įrašai. :}

Ineta Leonavičiūtė rašė...

Labai jau mielai čia parašei. ;D
Skaičiau ir buvau išsišiepusi iki pat ausų. ;D
Ačiūkiukas.

P.S. su tavim neįmanoma būti piktai. ;D

Anonimiškas rašė...

Nu gal ir neįmanoma, In xDD Kąašžinau.
Monikut, taip, atsigavo, nes šią savaitę aš Kriūkuose ir turiu internetą xDD Vėliau jis vėl apsileis.