sekmadienis, spalio 28

Auka.

Sveikut sveikutėliai!
Grįžau. Šią savaitę matysimės/skaitysimės dažniau (: Jėgytė. Be galo pasiilgau šio.
Taigi.
Gyvenu gerai. Sapnuoju įdomius sapnus.. xDD Kai kas, kas čia užklys, supras ir be paaiškinimo.. xDD Tiesiog sapnuoti žmogų su ryškiai jam per maža striuke yra be proto juokinga xDD Taip pat. Sapnuoti serialų veikėjus jau nėra taip gerai. Ne ne. Čia jau ryškiai paveikta mano psichika. Aukoms taip pasitaiko;p Bet.. Nukąašgaliupadaryt :D Visą naktį [kuri, beje, buvo LABAI ilga] tai sapnuoti buvo įdomu ir noriu, kad tą patį rodytų ir per filmą xD In, nebandai išduot, ką sapnavau! ;DD Bet man vis vien patiko (:
Mokykloje sekasi taip pat gerai. Virgis pavaldo xDD Ir šiaip net iš lietuvių gramatikos testo gavau 10! ;D Pasiekimas. Arba mokytojos nuprotėjimas ;p Nesvarbu.
- Kad nelabai supratau, ką skaitei..
- Buvai sužavėta mano balso?
xDD Kurgi ne :D
Šiaip tai man mokykloj patinka. Bet vis tiek žibury man patiko labiau.. Nostalgija.
Noriu juodo palto.

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

kopijuoklė ;P

Paulytė rašė...

Neaiškink xD