pirmadienis, spalio 27

Baisus suvokimas.

Šiandien belupdama apelsiną suvokiau, kad maždaug po kokių dešimties metų mano šeimoje bus nebegaminamas toks maistas, kaip balandėliai :(((

Noriu picos!!

Lola Angst!

19 komentarų:

Nusileisk ant žemės! rašė...

tu velniškai teisi.]oD

Paulytė rašė...

:((((

VVM rašė...

kokie retoriniai sušukimai!!

Paulytė rašė...

geri, ane?

∃x rašė...

nu būna ir geresnių sjp...

VVM rašė...

ką žinau, ar geri, labai nekonkretūs, ką jie reiškia? tisliau tas antras xD

VVM rašė...

t.y tiksliau

Paulytė rašė...

nu tas apie picą tai manau labai konkretus :D o antras reiškia, kad man užėjo angst psichozė ;D

VVM rašė...

o kaip pasireiškia lola angst psichozė?

VVM rašė...

ei!

VVM rašė...

tu mane ignoruoji??????????????????????

Anonimiškas rašė...

atsiprašau, nemačiau komentaro :D
pasireiškia, kad aš noriu turėti daug dainų ir jas klausyti klausyti klausyti

VVM rašė...

aaaaaaaaaaaaaaaa

∃x rašė...

man tai dabar mind.in.a.box psichozė. MIND.IN.A.BOX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
KAS TURI MIND.IN.A.BOX DAINŲ????

VVM rašė...

aš xD dvi gal. o man dabar hmm....aš be psichozės gal:(

∃x rašė...

'change' labai faina daina, ji nuostabybiška:D

turėk project pitchfork psichozę

VVM rašė...

aš truputį turiu imatem psichozę dabar, o po to vėl turėsiu pp psichozę tikriausiai, arba ne.

Anonimiškas rašė...

bet tai tu tada gali turėti bendrąją pėterio psichozę, arba pėterio projektų psichozę

VVM rašė...

ok turiu